Hvordan er stemningen?

75 cents! LOL! [:D]
 
ååånei.. den her er elendig...[:'(] croatia sin...
 
er det bare meg, eller er det andre som syns NRK sin kommentator er litt daff når hun kommenterer?   .... vil ha tilbake Jostein Pedersen!!![:D]
 
ORIGINAL: vilde

gi meg noe alkohoooool.. og finland


Jeg er med!!
 Får ta det til neste år...
 
så e det tango for 2...
kule rytmer..men vokalen,kunne eg godt vært for uten....
 
 
 
 
Hehe.. jeg glemmer ikke da Norge kom videre til finalen. Hørtes ut som at hun fikk orgasme eller no'...
 
ORIGINAL: razmatazz

er det bare meg, eller er det andre som syns NRK sin kommentator er litt daff når hun kommenterer?   .... vil ha tilbake Jostein Pedersen!!![:D]

 
eg tar jobben til neste år[:D]
 
ORIGINAL: razmatazz

er det bare meg, eller er det andre som syns NRK sin kommentator er litt daff når hun kommenterer?   .... vil ha tilbake Jostein Pedersen!!![:D]


Skulle akkurat til å si det.... Joooooostein.. Vi savner deg!!!
 
Kroatia: Boooring.....
 
ORIGINAL: LuckyStar

Kroatia: Boooring.....

 
tror 75 cent tar siste sprang før graven..
 
HA HA HA HAHA jeg trudde jammen det gikk for henne da Norge kom videre!!![:D][:D][:D][:D][:D]
 
pupp!
 
sjekk så sjukt mye brunkrem hun har mellom puppa!!!
 
sjekk puppene... de e dradd langt ned på magen.....
 
burde hatt en annen kjole........og en bh med løft...sånn at det blir ei kløft,
 
 
tragisk sang,
de som ikke lykkest i usa flytter til polen og gifter seg og blir MGP stjerner...
 
for et gnååål..
 
Skulle likt å sett meg åle meg ned i en slik kjole som hun fra Polen har nå....hadde nok sett skikkelig sexy ut....med sprengte hengepupper og en SVÆR mage HAHAHAH[:D]....
 
hAHAH. Godt å se at det er flere enn meg som legger merke til sånt [8D] 
 
Likte ikke heeeelt stemmen hennes...var lissom til tider litt "tykk" (hvis noen skjønner hva jeg mener med det..)[8|]
 
Island sin er fengende. En skikkelig mgplåt! 
 
heeyyyyyy...party....
 
for små sko.... e hu gravid?????
 
fikk lyst til å filleriste den mannen.. ser jo ut som han har fått eletrisk sjokk..
 
 
 
Island: Skikkelig tekno-style.. Om jegkunne skrudd av vokalistene, hadde jeg likt det!
 
Back
Topp