Hvordan er stemningen?

enois

Forumet er livet
Før kveldens finale i MGP?????

[:D][:D][:D][:D][:D]

I et øyeblikk av galskap på butikken, greide jeg å glemme og kjøpe godis til i kveld. Kom hjem med vannmelon, sukkererter og druer istedet [&o][:o][:o][:o] Ikke spør meg hva som skjedde... Må ha vært et øyeblikk ute av kroppen min der, sånn at noen andre tok over...

Men, tror vi har nok digg i skapet fra før sånn at det går greit, for jeg gidder ikke gå på butikken en gang til!!

Så her skal jeg finne fram godbuksa, leppestiften og brusen, og benke meg godt forran tvn til klokka bli ni [:D]

Sambo ville ikke være med å se (kan ikke skjønne det??[8|][:D]) For han har sett begge semifinalene sammen med meg, og synes han hadde brukt opp årets kvote med freakshow [:D]
 
Samboer er syk, så han er hjemme med meg i dag... yey[:)]

vi skal ha ost og kjeks og se på MGP! Det er jo så mye som er latterlig dårlig at det er morsom underholdning!!![:D]
 
Er klar... Har sikret meg med både vannmelon, jordbær med fløte, is med skogsbær, sjokolade og tiramisumousse... brus, biola, te, og Aas uten..
freakshowet kan begynne!!!!
 
[:D]
 
når begynner grandprix?
 
har også jordbær med fløte og vannmelon[:D] akkurat dytte innpå 1/3 melkesjokolade og litt center... men drikker vann da;)
 
hmm...hva skal jeg lage til middag til bare meg da tro? sambo dro på jobb i stad og blir borte heeeele natta.... nudler? såå kjedelig a.... forslag anyone?
 
Herlig herlig!!!

Det høres ut som dere er klare dere også!!!

[:D][:D]

Huva: høres ut som du har en hel buffet du!!! Heldig altså! Vurderte og kjøpe jordbær jeg også, men de er jo så dyyyyre, også er det ikke sikkert de er gode en gang. Nei, vente noen uker til...

TO TIMER IGJEN! [:D]
 
e såååå klar... har kjøpt is til andledningen..
 
frutz jymmy
 
skal snart kle meg i glitter og stas....
 
 
 
Jeg er KLAR som et EGG!!
Vet ikke hvem jeg heier på iår. synes ikke den norske låta er så bra egentlig.. så lenge ikke sverige, med den STØGGESTE dama jeg vet om (hadde hun vært en mann i dameklær hadde jeg ikke reagert i det hele tatt altså..), vinner så er det bra..
Må si jeg har store forventninger til spanias sceneshow altså.. Herregud det er jo skikkelig jallaballa!
 
Og få med dere dette: Mannen min ombooka seg til et tidligere fly hjem fra Oslo idag, for å kunne se det sammen med meg[:D][:D][:D][:D][:D] så han er på vei hjem fra flyplassen nå, og svipper innom en butikk på veien for å kjøpe litt brus (Villa, seff!) og noe god mat..
Er ikke han skjønn eller??
 
ORIGINAL: Smula0608

Jeg er KLAR som et EGG!!
Vet ikke hvem jeg heier på iår. synes ikke den norske låta er så bra egentlig.. så lenge ikke sverige, med den STØGGESTE dama jeg vet om (hadde hun vært en mann i dameklær hadde jeg ikke reagert i det hele tatt altså..), vinner så er det bra..
Må si jeg har store forventninger til spanias sceneshow altså.. Herregud det er jo skikkelig jallaballa!

Og få med dere dette: Mannen min ombooka seg til et tidligere fly hjem fra Oslo idag, for å kunne se det sammen med meg[:D][:D][:D][:D][:D] så han er på vei hjem fra flyplassen nå, og svipper innom en butikk på veien for å kjøpe litt brus (Villa, seff!) og noe god mat..
Er ikke han skjønn eller??


Flere ting som må kommenteres her!!!

Sverigedama ligner på en vampyr.. Hun er dritskummel, hun mangler liksom fasong..??? Rareste dama jeg har sett på eeeevigheter!!

Jeg har heller ikke peiling om hvem jeg like best, men i riktig nørdestil har jeg planer om og skrive notater (noen heng meg [8D][:D])

Ooooog til slutt: OMG!!!!!!! HVA ER DET MED MANNEN DIN????? Jises.. Respekt!!!! Enn det da.... Du MÅ jo ha funnet drømmemannen [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: vilde

e såååå klar... har kjøpt is til andledningen..

frutz jymmy

skal snart kle meg i glitter og stas....




Jeg skal også ha på meg leppestift for anledningen. Hahahah. Skal det være så skal det være!!! [:)]

Frutz jymmy. Er det den isen som bare er av frukt det...?
 
Jepp - mannen min er blitt skadet over lengre tid tror jeg *ler*
Han var vel ikke akkurat begeistret i starten, men nå er det vel 9. året vi ser dette sammen, så det gjelder bare å la dem bli vant til det år etter år [8D]
 
synes nesten det er like gøy å se på han underveis jeg.. Han sitter alltid med de beste ansiktsutrykkene!
 
tihi.. her er vi heeeelt klare!
 
Mgp blei faktisk prioritert foran en romantisk middag ute etterfulgt av kino.. Samboerns forslag!...
 
Så nå har han akkurat vært ute og kjøpt alt av biff og ting og tang til fondue og racelette, potetgull og dip og ikke minst en stor stratos plate bare til meg!!! tihi... så gleder meg!
 
Hvem jeg heier på?.. mmm.. syntes Andorra var fengende jeg da, men de kom jo ikke videre så... nja.. ingen anelse faktisk...
 
Raclette hørtes digg ut, Cathis!!
 
Den tyske sangen er jo skrevet av ei norsk jente, hadde jo vært gøy om den kom litt høyt. Har ikke hørt den selv så jeg vet ikke hva sang det er..
 
Jeg er patriot!!! Heia Norge! [;)]
 
er viktig å kose seg litt ekstra når det er helg.. tihi.. og viktig at mennene tar seg litt ekstra godt vare på oss når vi sitter her og bare blir større og større, og går mot et koselig møte med sykehus og blod og det som er i nær fremtid.. hehe..
 
En time igjen!![:D]
 
ORIGINAL: enois

ORIGINAL: vilde

e såååå klar... har kjøpt is til andledningen..

frutz jymmy

skal snart kle meg i glitter og stas....




Jeg skal også ha på meg leppestift for anledningen. Hahahah. Skal det være så skal det være!!! [:)]

Frutz jymmy. Er det den isen som bare er av frukt det...?

 
jepp !!!det e isen som e frukt-...
den med appelsin og blodappelsin e ikke god.....
 
men mango og den med bringebær e konge.....(har snart spist opp den med bringebær, må jo ha smaksprøver) 
at frukt e godt visste eg ..men dette e jo et steg inn i himmelen....
 
eg har tatt frem glittersjolen.. skal konkurere med hu svenske ,som ser ut som hu ikke har spist noe på 30 uker...
 
 
Men seriøst.. hun svenske: er det en transe eller?
 
ORIGINAL: vilde

jepp !!!det e isen som e frukt-...
den med appelsin og blodappelsin e ikke god.....

men mango og den med bringebær e konge.....(har snart spist opp den med bringebær, må jo ha smaksprøver) 
at frukt e godt visste eg ..men dette e jo et steg inn i himmelen....

eg har tatt frem glittersjolen.. skal konkurere med hu svenske ,som ser ut som hu ikke har spist noe på 30 uker...



ok, noterer bak øret: mango og bringebær er tommelen opp. [:)]

Hu svenske er kjemepskummel!! Huner på en måte ikkeno dame engang.. [&:]
 
ORIGINAL: huva

Men seriøst.. hun svenske: er det en transe eller?

 
så bilde av hu i dag, og eg trodde det,men så hørte eg at hu var gift og hadde fått 2 barn....
 
damen har ikke et gram fett på kroppen....
ser syk ut (og som en transe med mye botox og andre remedier i ansikte og div steder på kroppen)
 
ORIGINAL: huva

Men seriøst.. hun svenske: er det en transe eller?


Nei!!!
Hun har visst to barn og greier [:o][:o][:o][:o][:o] Tror jeg at jeg husker... Hmm..
 
Back
Topp