Hvordan er status nå, jenter?

Sykemeldt 50% pga hyppige/kraftige kynnere og forhøyet blodtrykk. Føler meg ok, men ganske plagsomt med hyppige kynnere hvis jeg stresser for mye eller er for mye aktiv. Vandt til å holde et høyt tempo, så må bare akseptere at det er noen andre som "bestemmer" over kroppen nå. Så gleder meg til å møte lillegutt og til å få kroppen min tilbake :)

Her er formen ok, sykm for Bekkenlösning men når jeg er hjemme o kan forme dagen etter "form" så går de greit :-)
Ellers inga plager mer enn veldig dålig sömn o börjar bli sliten föler jeg. Hittils ingen halsbränna ;-)
Vill gjerne tia skal gå fort, da jeg vill möte henne <3 og få tilbake kroppen min så jeg kan röre meg fritt ect..
Ser graviditeten som en resa man må gå igjenom for at få möte barnet sitt, underbart at föle henne sparke o växa där inne.. Men vill inget annet enn at tia ska fly til termin <3

Her er formen ok, sykm for Bekkenlösning men når jeg er hjemme o kan forme dagen etter "form" så går de greit :-)
Ellers inga plager mer enn veldig dålig sömn o börjar bli sliten föler jeg. Hittils ingen halsbränna ;-)
Vill gjerne tia skal gå fort, da jeg vill möte henne <3 og få tilbake kroppen min så jeg kan röre meg fritt ect..
Ser graviditeten som en resa man må gå igjenom for at få möte barnet sitt, underbart at föle henne sparke o växa där inne.. Men vill inget annet enn at tia ska fly til termin <3
33+3 idag

Jeg burde kanskje ikke svare her inne, da jeg bare er veldig, veldig trøtt.
Har ingen andre plager, hadde ikke det de to første gangene heller.
Likevel synes jeg jo at april/mai snart kan komme, så man får tilbake litt av energien sin. :-)

Jeg burde kanskje ikke svare her inne, da jeg bare er veldig, veldig trøtt.
Har ingen andre plager, hadde ikke det de to første gangene heller.
Likevel synes jeg jo at april/mai snart kan komme, så man får tilbake litt av energien sin. :-)
Det er da absolutt ingen konkurranse! Å være trøtt kan da oppleves like ille som masse annet! synes du har like mye rett til å svare her, og spørsmålet var vel status og ikke sytekonkurranse! ;-)

Hadde dere ikke blitt stresset altså, hvis barnet skulle meldt sin ankomst nå? :P Hadde det bare vært en lettelse liksom?

Hadde dere ikke blitt stresset altså, hvis barnet skulle meldt sin ankomst nå? :P Hadde det bare vært en lettelse liksom?
Bare ironisk fra min side, men gjør meg ingenting om hun kommer 1 eller 2 uker føre termin hvis hun er klar for det.

Hadde dere ikke blitt stresset altså, hvis barnet skulle meldt sin ankomst nå? :p Hadde det bare vært en lettelse liksom?
Jeg tenker at det blir godt å få tilbake energien og meg selv.
Og at babyen kommer når den er klar.
Det beste for den er jo å være i magen en stund til da.
Selv om jeg lurer veldig på hvordan det blir å bli trebarnsmor, ville jeg tatt imot han med åpne armer imorgen. :-)

Det er da absolutt ingen konkurranse! Å være trøtt kan da oppleves like ille som masse annet! synes du har like mye rett til å svare her, og spørsmålet var vel status og ikke sytekonkurranse! ;-)
Takk for det. :-)

For meg føles trøttheten overveldende, for jeg har jo vært i så god form. Men det blir liksom litt feil å klage på det også, når mange sliter med så mye mer.

Men, ja, min status er nå at jeg er lei av å være så trøtt og tom for energi!

Veldig trøtt om dagen. Utrolig glad for at jeg har en kjempesnill sjef som egentlig lar meg komme og gå stort sett som jeg vil. Har så lyst til å klare å stå løpet ut frem til permisjon uten sykemelding. Men er nesten så jeg ikke klarer å holde øya oppe til tider på jobb. Tror ikke jeg hadde klart det uten en fleksibel sjef :)

Har hatt en liten smell, jobber 80% og det har vært et stress uten like på jobben i det siste. Vært en elendig mor og kone de siste dagene, kjeftet og grått.. Må opp og tisse om natten og har våknet med smerter i hele kroppen de to siste morgenene. Men tok en paracet i dag, og da lettet det heldigvis. Har vært OK siden det. Har kjent litt rusk i hals og bihuler, så spørs om det ikke er noe jeg brygger på i tillegg til å være snart 22 uker på vei ;) Har behov for å trene, men har ikke energi, så håper å få gjort noe til helgen.

Hehe, nei, hvis jeg skal tenke HELT realistisk vil jeg ikke at babyen skal fødes ennå. Det er den ikke klar for selv om jeg er det, og jeg ville nok blitt stresset dersom fødselen plutselig startet imorgen. Da hadde jeg nok blitt redd! Ifølge BV gravid appen er det 98% sjanse for overlevelse, men betyr jo ikke at det blir uten komplikasjoner. Uff, nei, babyen får ikke komme før tidligst 37 uker! ;)

Hehe, nei, hvis jeg skal tenke HELT realistisk vil jeg ikke at babyen skal fødes ennå. Det er den ikke klar for selv om jeg er det, og jeg ville nok blitt stresset dersom fødselen plutselig startet imorgen. Da hadde jeg nok blitt redd! Ifølge BV gravid appen er det 98% sjanse for overlevelse, men betyr jo ikke at det blir uten komplikasjoner. Uff, nei, babyen får ikke komme før tidligst 37 uker! ;)
Baby kan godt komme i uke 37 ja !!! Helt enig ;)

Back
Topp