hvordan er ståa?

ORIGINAL: *fulliull*

ORIGINAL: Merri24

Hvis alt går bra med denna, blir det full stopp etter dette!! Skal vel være fornøyd da:) Er vel grenser for hva en skal utsette seg selv og omgivelsene for..

Aldri si aldri [;)] Før du vet det har du lyst på enda en.. [:D]

Hehe, blir sikkert like babysyk etter denna som jeg blei med snuppa.. Men det får nok bli med lysten!! Har allerede fått nok av spy, og nå er det bare et halvt år igjen.. Så det blir nok bare lånebabyer etter detta!!

Har lyst på en/ei til, men venter med prøving til huset vårt står klart!! Tror det er nok med en unge når vi bor hos svigers [8D]
Har veldig lyst på april/mai2011 baby jeg da [;)] Fin tid å få på, men spørs om det klaffer [;)]

Vil ha en til, men det er nok 4-5 år til...

vil ha en til, men må nesten vente litt ja![8D]

ORIGINAL: *fulliull*

Hvis alt går bra med denna, blir det full stopp etter dette!! Skal vel være fornøyd da:) Er vel grenser for hva en skal utsette seg selv og omgivelsene for..

Aldri si aldri [;)] Før du vet det har du lyst på enda en.. [:D]

Hehe, blir sikkert like babysyk etter denna som jeg blei med snuppa.. Men det får nok bli med lysten!! Har allerede fått nok av spy, og nå er det bare et halvt år igjen.. Så det blir nok bare lånebabyer etter detta!!

Hehe! Jeg vil høre fra deg her om 4-5 år... tipper det komt en til/prøver/skal prøve da[:D]

ORIGINAL: ~Malin~

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Xilola

ORIGINAL: nemi.marselia

svart[;)]

etter mine beregninger har du kryssa av på enten nest siste eller tredje siste alt.?[8D] hmmmmmm.....

[;)]

Har du baby i maagen?? ååååh.. enda en skjønnhet til verden i tilfelle[8D][:D]

Ojojojoj!!!! Nå kjenner jeg at jeg blei skikkelig nysgjerrig her!!!

e dåkk nysgjærri[8D]

neida æ e ikkje gravid

ORIGINAL: *eim*

her er nr 2 på vei og dere vet det[:)]

men kan godt tenke meg flere med tiden, har alltid sett meg selv med mange barn!!! men dette vil tiden vise, tar ett barn av gangen[;)]

er det noe jeg har gått glipp av eller har du ikke sagt hva ditt tidligere nikc er enda? for da er det på tide synes jeg [:D][;)]

gravid og dere vet det[;)] 

Har klart å få en til, og er i prinsippet fornøyd! Men man skal aldri si aldri når gutta nærmer seg skolealder[8D] Blir hvertfall mange år til[:D]

Ikke noe alternativ som passet for meg... vil gjerne ha en til, men sambo vil ikke[:(]

Back
Topp