hvordan er ståa?

4xS

Forumet er livet
VIP
tell me snupper [:D][;)]

Vi har allerede fått ei til, og det blir nok i hvert fall én baby til med tida - men ikke enda. [:)]

Hvis alt går bra med denna, blir det full stopp etter dette!! Skal vel være fornøyd da:) Er vel grenser for hva en skal utsette seg selv og omgivelsene for..

Har alt fått en til, men jeg ønsker meg en attpåklatt om noen år. (Sambo vil ikke ha fler [&o])

ORIGINAL: nemi.marselia

svart[;)]

etter mine beregninger har du kryssa av på enten nest siste eller tredje siste alt.?[8D] hmmmmmm.....

Her er det full stopp, venter på klipping, men tar jo en evighet å få time[>:]

er gravid med neste og dere vet det [;)]

blir nok siste.. i hvert fall på ei laaaaang stund [:)]

Har planer om å vente til neste år før vi begynne prøvinga, men bruke jo ikke prevensjon så tar det litt som det kommer[8D]

må nok vente 2-3-4 år [:)] Da er jeg ferdig med skolen (om 3 år)

ORIGINAL: Xilola

svart[;)]

etter mine beregninger har du kryssa av på enten nest siste eller tredje siste alt.?[8D] hmmmmmm.....

[;)]

Vi er ferdige![:)]

Her er det jo en liten en på vei som dere vet! Blir nok siste gang jeg går gravid, synes det er passe med to. [:)]

svart[;)]

[;)]

Har du baby i maagen?? ååååh.. enda en skjønnhet til verden i tilfelle[8D][:D]

ORIGINAL: ~Malin~

svart[;)]

[;)]

Har du baby i maagen?? ååååh.. enda en skjønnhet til verden i tilfelle[8D][:D]

Ojojojoj!!!! Nå kjenner jeg at jeg blei skikkelig nysgjerrig her!!!

ORIGINAL: Merri24

Hvis alt går bra med denna, blir det full stopp etter dette!! Skal vel være fornøyd da:) Er vel grenser for hva en skal utsette seg selv og omgivelsene for..

Aldri si aldri [;)] Før du vet det har du lyst på enda en.. [:D]

Vi bruker ikke prevansjon, men prøver ikke iherdig heller.. men bestemt oss for å begynne å prøve nå/snart[:)]

gravid med nr 2, og dette blir nok den siste. iallefall på en gooood stund..

Back
Topp