Heldige deg når jeg blir bedre skal jeg spise alt!!!!Hadde det slik noen uker at alt smakte shit! Men nå spiser jeg alt igjen, endelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige deg når jeg blir bedre skal jeg spise alt!!!!Hadde det slik noen uker at alt smakte shit! Men nå spiser jeg alt igjen, endelig
Det er litt farlig og.. Har fått smaken på krokanis igjenHeldige deg når jeg blir bedre skal jeg spise alt!!!!
Merker ikke noe særlig på smakssansen, men luktesansen har forandret seg. Alt lukter mye sterkere, men ikke nødvendigvis vondt.
Merker det veeeldig godt når mannen har tatt seg en røyk ihvertfall, og det lukter dritt!!! Ikke snakk om noe kyss etter det
Håper han klarer å slutte snart han og
Røyk lukt er faktisk det værste! Å de som står rett utenfor butikken å røyker, de kunne jeg ha klikket på
Heldigvis så har folk blitt flinkere til å ikke gjøre det her, men helt enig med deg
Hadde det slik noen uker at alt smakte shit! Men nå spiser jeg alt igjen, endelig
Her har de en benk rett ved siden av inngangen, så lukter røyk hele tiden.
Det plager meg heldigvis ikke, så går gjerne ut sammen med de som røyker på jobb (det er de jeg er mest med). Men ikke kom med krydret mat da holder jeg på å dø haha
Haha klarer ikke krydret mat jeg heller...
Her har de en benk rett ved siden av inngangen, så lukter røyk hele tiden.
Bare oser inn av døra liksom?