Hvordan er nattesøvnen?

Sover godt her! 1 dotur om natta, ellers sover jeg vanligvis godt :) Kan ha noen halsbrannrunder innimellom, men har sluppet unna siste 4 nettene! Hurra :)

Blitt veldig dårlig de siste to ukene ! Finger ingen komfortabel stilling som jeg og babyen liker. Og han er våken på natten nå, det var han ikke før

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dårlig. Sovner fort om kvelden men våkner opptil flere ganger for å gå på do og prøve å finne en god sovestilling.

Den siste tiden har jeg faktisk sovet bedre enn for er par uker siden. Kan gjerne våkne en gang på natten, men har ingen problem med å sovne igjen. Håper ikke nattesøvnen går tilbake til slik den var tidligere, man blir jo helt ødelagt av det!

I natt drømte jeg at 4 åringen ble drept i en bilulykke med morfaren sin, drømmen var så virkelig og jeg våknet av at jeg hylte og hikstgråt! Kastet meg ut av sengen og stormet inn på rommet hennes! Det er det jævligste jeg har vært med på, og enda er kroppen helt ute av spill og tårene triller av alt! Usj :confused:

I natt drømte jeg at 4 åringen ble drept i en bilulykke med morfaren sin, drømmen var så virkelig og jeg våknet av at jeg hylte og hikstgråt! Kastet meg ut av sengen og stormet inn på rommet hennes! Det er det jævligste jeg har vært med på, og enda er kroppen helt ute av spill og tårene triller av alt! Usj :confused:
Å herregud, noe så fælt!! Skjønner godt at det sitter i :( Drømte for litt siden at 2-åringen ble stående igjen utenfor en heis som jeg tok til en annen etasje, også klarte jeg ikke finne henne igjen, selv om jeg lette og lette. For en panikk. Grøss.

Jeg sover faktisk mye bedre nå som jeg er gravid enn det jeg gjør vanligvis:-) Våkner selvfølgelig av at jeg må tisse 1-2 ganger om natten, og noen ganger når jeg snur meg, men søvnkvsliteten er adskillig mye bedre:-) Før lå jeg gjerne våken 1-1 og 1/2 time før jeg sovna, mens nå sovner jeg idet jeg legger hodet på puta:-) Hehe

Guri så grusom drøm:(

Å herregud, noe så fælt!! Skjønner godt at det sitter i :( Drømte for litt siden at 2-åringen ble stående igjen utenfor en heis som jeg tok til en annen etasje, også klarte jeg ikke finne henne igjen, selv om jeg lette og lette. For en panikk. Grøss.

Huff ja sånne drømmer er helt grusomme :o

Jeg sover som en stein for tiden. Hele natta pluss et par dupper på dagtid. Det er ganske deilig :)

Jeg har liksom sluttet og sove jeg :confused: sovner mellom 3-5, våkner etter 1-2 timer og får ikke sove mer. Får heller ikke sove på dagen, føler meg snart halvpsykotisk :confused:

Har sove to heile netter no i julo:) Kan ikkje huska sist ;)

Blir verre og verre med søvnen her. Våkner mange ganger for å gå på do, men blir så og si opplagt alikevell.

Back
Topp