Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt veldig dårlig de siste to ukene ! Finger ingen komfortabel stilling som jeg og babyen liker. Og han er våken på natten nå, det var han ikke før
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Behagelige stillinger er umulig å finne. Hverken sittede eller liggendeBlitt veldig dårlig de siste to ukene ! Finger ingen komfortabel stilling som jeg og babyen liker. Og han er våken på natten nå, det var han ikke før
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Å herregud, noe så fælt!! Skjønner godt at det sitter i Drømte for litt siden at 2-åringen ble stående igjen utenfor en heis som jeg tok til en annen etasje, også klarte jeg ikke finne henne igjen, selv om jeg lette og lette. For en panikk. Grøss.I natt drømte jeg at 4 åringen ble drept i en bilulykke med morfaren sin, drømmen var så virkelig og jeg våknet av at jeg hylte og hikstgråt! Kastet meg ut av sengen og stormet inn på rommet hennes! Det er det jævligste jeg har vært med på, og enda er kroppen helt ute av spill og tårene triller av alt! Usj
Guri så grusom drømI natt drømte jeg at 4 åringen ble drept i en bilulykke med morfaren sin, drømmen var så virkelig og jeg våknet av at jeg hylte og hikstgråt! Kastet meg ut av sengen og stormet inn på rommet hennes! Det er det jævligste jeg har vært med på, og enda er kroppen helt ute av spill og tårene triller av alt! Usj
Å herregud, noe så fælt!! Skjønner godt at det sitter i Drømte for litt siden at 2-åringen ble stående igjen utenfor en heis som jeg tok til en annen etasje, også klarte jeg ikke finne henne igjen, selv om jeg lette og lette. For en panikk. Grøss.
Guri så grusom drøm
Hihi, så søt hun erJa helt forferdelig, huff jeg gråter enda! Hun stusser litt på hvorfor jeg klemmer og nusser henne ihjel hele tiden I stad sa hun: Jaadaa mamma, jeg vet at du elsker meg nå
Enig :/ finner en grei stilling i sofaen da; men ikke i sengen når jeg skal sove :/Behagelige stillinger er umulig å finne. Hverken sittede eller liggende