Hvordan er nattesøvnen?

S-mamma

Gift med forumet
Her er den dårlig! Men men, nedtelling nå :)

Dårligt, men sånn ska da vèr ifølge jordmoro mi :) Kroppen gjere seg klar for å høyra/kunna ta vare på babyen om natto og ;) Ganske so fasinerandes☺️

Fremdeles sover jeg som en Stein, i helgene våkner jeg på natten for å gå på do :o

Sover som en stein! Våkner ca 1 gang om natta for å tisse:)

Dårlig søvn her :( Har aldri sluttet å våkne etter at jeg begynte å våkne for å tisse i starten av svangerskapet.. Våkner for så å ligge lenge før jeg sovner igjen, gjerne et par timer før kl ringer!! Men nå de siste ukene er det også begynt å bli tungt..

Bra forsåvidt, våkner når jeg må snu meg og da har ofte begge henda sovna og er fulle av vann og gjør vondt. Men, fornøyd med at jeg ikke våkner midt på natta for å måtte tisse! :)

nattesøvn er det så som så med. våkner når jeg skal snu meg, pga bekken og hofter som ikke er helt sammarbeidsvillige, kramper i leggene, varme føtter er og et problem, i tillegg til at man som regel må på do en gang i løpet av natta.
får trøste seg med at det er bare for en periode ;)

Ja, det trøster jeg meg også godt med :) Krampene i leggene er begynt å komme tilbake, må på do og våkner bare jeg rører på meg. i tillegg begynte å snorke så mye at sambo ikke klarer å sove skikkelig ! :O

Dårlig nattesøvn om dagen!!! Våken for og tisse ca 5 ganger, og med vondt bekken nesten en gang i timen :confused:

Dårlig med søvn her og. I det siste har det blitt to doturer om natta. Våkner også av smålyder, men sovner heldigvis igjen. Har også slitt litt med kramper de siste dagene.

Uvant for en med sovehjerte og stakkars mannen våkner hver gang jeg står opp :/

Ikke den beste. Sover lett og våkner derfor lett hvis jeg må snu meg eller babisen beveger seg. Må sjeldent på do om natten heldigvis :)

Sover godt så lenge vesla på 16 mnd sover.. Sliter med at hun våkner flere ganger om natta:(

Noen netter våkner jeg 2 ganger og andre opptil 10 eller mer..
Noen ganger sovner jeg raskt igjen og andre ganger kan jeg ligge å bare se i taket i evigheter...
Noen netter drømmer jeg kjempe masse også..
Sikkelig tissatreng og tørst de gangene jeg er oppe..

Noen netter våkner jeg 2 ganger og andre opptil 10 eller mer..
Noen ganger sovner jeg raskt igjen og andre ganger kan jeg ligge å bare se i taket i evigheter...
Noen netter drømmer jeg kjempe masse også..
Sikkelig tissatreng og tørst de gangene jeg er oppe..
Samme her! Går plutselig tre vannglass hver natt. Sovner kjapt igjen og føler meg ikke utkjørt når jeg står opp til tross for at jeg har vært oppe 5-6 ganger om natta.

Dårlig :( Opp flere ganger om natten for å tisse, vondt å snu på seg og vondt for å finne en god sovestilling :P

Jeg sover godt egentlig. Våkner noen ganger fordi jeg må tisse eller fordi hun beveger seg mye, men sovner fort igjen:) merker att jeg sover lettere enn før, men det er ikke veldig plagsomt;)

Våkner hver gang jeg skal snu meg og når jeg skal opp på do. I det siste har det vært mye aktivitet i magen som gjør at jeg våkner av og til men sover fordåvidt greit :-) Vet det kan bli mindre etter babyen kommer så jeg klager ikke :-)

Back
Topp