hvordan er mannfolka deres?=)

Han ser hvordan formen min er, og han ser dersom det er noe han kan gjøre av husarbeid.. Han står opp med jentene de dagene jeg har fri, så jeg får sove - og han jager meg i seng ved 22-tiden. hehe.. Han har jo vært gjennom dette før, og VET hvor viktig søvn er for den gravide og kvalme hormonbomben... ;-)

Mamii 26 skrev:
Jeg har en herlig mann jeg og :)

Før kranglet vi en del, men så gikk vi til parterapi, og fy flate som det har bedret forholdet vårt.
Vi hadde ikke store problemer, men fikk ryddet opp i det vi har, og han er så god mot meg.

Jeg prøver meg med: "du må dra og kjøpe jordbær til meg, jeg er sååå fysen.. jeg er gravid, så du må".. også svarer han: "jeg hadde gjort det selv om du ikke var gravid jeg kjære". Men jeg vet noe har forandret han fordi han skal bli pappa for første gang ;) hihi. Verdens beste mann <3

Vi er heldige vi, vi blir 4 i jan :))

JA, utrolig herlig med slike mannfolk <3

Virker som hele gjengen har gode mannfolk

Han gjør nok ikke egentlig så mye mer enn før, men han er veldig grei mot meg når jeg er slapp og dårlig da. Og han hjelper til med å bære osv, men det har han alltid gjort :)

Jeg har jo skrytt litt av mannen min tidligere...

Vi har hatt våre opp og ned, men endte opp med opp etter en veldig tung periode. Vi gikk da til parsamtaler, og det gjorde susen og forandret han mye.
Men han jobber utrolig mye, og er stort sett borte fra oss iallefall hele uken, avogtil flere uker i strekk. Og jeg vet at han er sliten etter å ha jobbet så mye, og gjerne vil hvile når han endelig er hjemme. Men Mini blir helt i 100 når han er her - da er det pappa for alle penga. Og han stiller opp så godt han kan.

Nå som jeg har vært veldig dårlig har han vært mer forståelsesfull enn han var da jeg bar Mini. Da var jeg veldig ensom, og da jeg lå på sykehuset med svangerskapsforgiftning forrige gang kom han knapt nok innom annenhver dag - men var veldig ukomfortabel med situasjonen.

Derfor følte jeg at han fortjener litt skryt - og jeg er flink til å fortelle han hvor glad jeg er for at han har forandret seg så mye - for at han er så engasjert denne gangen, og for at han virkelig er en god far for Mini. 

Kort fortalt - han har forandret seg nærmest totalt, så jeg er kjempefornøyd med den han er blitt nå.

min har vært helt fantastisk. Han skjønner at jeg er sliten og uggen form, han vet jo også at det blir bedre etter hvert som jeg kommer lengere. Han tar hensyn, lager mat, tar seg mere av guttungen, lar meg få sove ut. Blir ikke behandla som en prinsesse men han behandler meg som en gravid dame som trenger litt ekstra innimellom:) 

Siden jeg er i såpass god form, så gjør jeg mesteparten av det jeg gjorde før nå også, men sambo er også med og hjelper til (noe han også gjorde før).
Men han er litt mer påpasselig med at jeg er forsiktig med div mat. Jeg er ganske distre av meg og det hender jeg glemmer meg litt..hehe og da er sambo god å ha <3 

her driter han i det.. akkuat som før

Han er flink når han må :-) Har vært på tjenestereise en del dager i det siste og da henter og leverer han junior i barnehagen og lager mat. Blir ikke så mye mer husarbeid og jeg klager ikke heller for jeg tror ikke det er enkelt for han å alene ha ansvaret for en 2.5-åring, arbeide 8 timer og dessuten gjøre husarbeid.

Har i stort sett vært i fin form og da gjør jeg mestparten av husholdsarbeidet også. Tenker han må trå til litt ekstra når vi skal flytte om en måned og bære ting og male som jeg kanskje bør være forsiktig med.

Hehe - når jeg leser hva jeg selv skrevet høres det ut som vi er et gammelt kjedelig ektepar som er fast i gamle kjønnsroller...:-S

IdaLolita skrev:
Ååh., så heldige dere er, jenter!

Innser jo nå at sambo er litt... vel.. sløv?
Her er alt som før. Jeg tar meg mest av storebror, jeg lager middag, og jeg vasker klær og alt annet som før..

Samme her. Sambo løfter knapt en finger hjemme. Men skal sies at han jobber 12-16 timer 6 dager i uka, og jeg jobber 50% ....

Back
Topp