hvordan er mannfolka deres?=)

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
Ja jenter, hvordan tar mannfolka graviditeten? blir dere behandlet som prinsesser, gravide prinsesser, eller driter dem i deg?
evt hva gjør de?

Jeg har verdens beste mann <3 han er så gooooood! klarer ikke finne de rette ordene. men han er på en måte blitt husmor nå da:P hehe... ikke snakk om det før jeg ble gravid...

ååå, goe mannen min <3
 


lnie skrev:
Han er som før. Husmora her som gjør alt.


 


lnie skrev:
Han er som før. Husmora her som gjør alt.


 
Han er søt, får ikke lov til å bære noen ting hehe, nesten litt pinlig når vi handler. Han ser ut som et pakkesel, mens jeg går med en is i hånda. Ellers har han egentlig alltid vært flink til å hjelpe til med husarbeide.. <3
 
Sambo er egentlig veldig god! Det var han før graviditeten også, men nå gjør han alt mulig for meg.. Formen min er ikke på topp, og mye av dagen blir tilbrakt i sengen/sofa.. Så han ordner med husarbeid, matlaging osv.. Spør meg hele tiden om det er noe han kan gjøre for meg, og har meg konstant i tankene.. Ganske søtt, egentlig <3
 


lnie skrev:
Han er som før. Husmora her som gjør alt.


 
Fantastisk, rett og slett! Kunne ikke hatt det bedre jeg, han gjør det meste i heimen, handler og leser om graviditeten for å følge med. Spør meg ofte hvordan jeg har det, og skjemmer meg rett og slett bort <3
 


Håpefull87 skrev:
Fantastisk, rett og slett! Kunne ikke hatt det bedre jeg, han gjør det meste i heimen, handler og leser om graviditeten for å følge med. Spør meg ofte hvordan jeg har det, og skjemmer meg rett og slett bort <3



Sign ;)
 
Når jeg leste det jeg skrev på nytt..


..så leste jeg det som om jeg skrev at "husmora HER" - som om det var meg, som gjør alt. Men jeg mente jo at han er husmora som gjør alt ;p
 
Han er som han pleier , dvs at han tar mye hensyn til formen min
ER jeg veldig kvelm og trett en dag, så vasker han og støvsuger uten at det blir noe mas , tar seg av tulla og lager middag gjør han og hvis jeg ikke orker....

Men , nå er mannen min vant med at jeg har me og at orken min går i bølgedaler . Så han vet skal han bli fornøyd når jeg er dårlig så må han gjøre det selv...

Uansett , fliiiiinke mannen, men skulle jo bare mangle, hadde ikke funnet meg i noe annet....
Her skal vi dele på arbeidet.....
 
Min er tja.. fraværende? ;)
Han jobber borte, så jeg har ikke sett han på 4 uker. & jaggu stakk han ikke av med alle fødselsbøkene vi fikk fra legen, så han ringer hjem daglig for å fortelle meg hvordan jeg har det! Yeah right! ^^,

Men når han er hjemme er han kjempe flink! Lufter hundene for meg, lager mat, rydder & styrer i vei.. Så ligger jeg på soffaen inntullet i et pledd som han har fikset! &så kjefter jeg litt mens jeg ligger der :p  Ntååh <3
 
Ååh., så heldige dere er, jenter!

Innser jo nå at sambo er litt... vel.. sløv?
Her er alt som før. Jeg tar meg mest av storebror, jeg lager middag, og jeg vasker klær og alt annet som før..
 
Han har da i det minste sluttet å sukke når jeg vil legge meg tidlig, he he. Men ellers er alt som vanlig, inntil videre. Jeg sier selv i fra dersom det er noe jeg ikke kan gjøre og han er av typen som gjør alt jeg ber han om uten å mukke! (merk at jeg må som regel be han om å gjøre ting, han er ikke perfekt, alltid, men han er veldig flink og flott!)
Når det gjelder bæring så må jeg jo kunne løfte og tulle med jenta vår så siden hun er 12-13 kg så løfter jeg også andre tunge ting. Grensen for meg går der jeg må holde pusten fordi det jeg løfter er tungt. :-)

 
som før..
eg gjør mest og han slår til innimellom..
me bytter på å legge ungene og tar dei annen kvar gang om dei våkner.

men dette varer nok ikkje evig.. han har nemlig pappaperm no:p 
ellers jobber han mye..
 
Har nok verdens bestemann, han gjør det meste om dagen. Kjører og henter i barehagen.
 
Han er så flink atte:) Jeg er skikkelig kontrollfreak og liker å stå på til vanlig, men nå er jeg en dau sekk, så det blir en del mer på han nå, men det var han jo innstillt på. Sist var han faktisk med på de fleste timene til JM og leste i den uke for uke boka for far som han fikk når vi var hos legen.Tror nok ikke det blir like mange felles timer hos JM denne gangen, men syns det var kjekt at han ville være så inkludert sist.
 
Han er som før,må bare venne meg til at jeg som gjør fortsatt alt 
 
Han er veldig flink til å hjelpe til. Det har han vært siden vi fikk første barnet. Men før vi fikk barn....Da gjorde han nesten tingenting...
 
Jeg har en herlig mann jeg og :)

Før kranglet vi en del, men så gikk vi til parterapi, og fy flate som det har bedret forholdet vårt.
Vi hadde ikke store problemer, men fikk ryddet opp i det vi har, og han er så god mot meg.

Jeg prøver meg med: "du må dra og kjøpe jordbær til meg, jeg er sååå fysen.. jeg er gravid, så du må".. også svarer han: "jeg hadde gjort det selv om du ikke var gravid jeg kjære". Men jeg vet noe har forandret han fordi han skal bli pappa for første gang ;) hihi. Verdens beste mann <3

Vi er heldige vi, vi blir 4 i jan :))
 
Back
Topp