Destiny85
Forumet er livet
I år skal vi ha vår første jul her hjemme, og det blir så koslig[:D]
Gleder meg til at jeg og sambo skal sette oss ned å bli enige om hvilke tradisjoner fra hver side vi skal beholde[:)]
Hvilke tradisjoner har dere?
Og selvfølgelig en dag med Skrållan og familien[:D] (gubben lurte på om vi skulle få til en tradisjon på dette?)
Gleder meg til at jeg og sambo skal sette oss ned å bli enige om hvilke tradisjoner fra hver side vi skal beholde[:)]
Hvilke tradisjoner har dere?
Husvask ferdig 21 desember.
Risengrynsgrøt med mandel til middag lille julaften.
Juletreet skal pyntes 23 desember og vi skal lage en julekule til hvert familiemedlem (med navn) som de skal få henge på treet selv.
Hovmesteren og grevinnen skal selvfølgelig sees[:D]
Julaften skal vi ha en god frokost etterfulgt av julestrømpe og barnetv. Jeg har bestilt 3 nøtter til askepott og pappa`n Flåklypa[8D]
Pynte oss før middag.
Vi skal servere ribbe, sosiser, mørpølse og pinnekjøtt med tilbehør (sambo sier han dropper pinnekjøttet om det bare blir oss 3).
Pakker opp julegavene, en og en.. dvs at en har ansvaret for å levere ut gavene, vi ser hva de andre får også skriver vi liste.
Dessert etter gavene (riskrem?).
1 Juledag: Opp til mormor på julebrønsj etterfulgt av pakkeleken.
2 Juledag: Mest sannsynlig lunsj til svigers.
Og selvfølgelig en dag med Skrållan og familien[:D] (gubben lurte på om vi skulle få til en tradisjon på dette?)