Hvordan er formen?

Tusen takk :Heartred er myye bedre nå, så tenker dette går fint :) legene tror jeg har fått listeria fordi jeg er gravid samtidig som jeg går på immundempende medisiner. Så skulle liksom ikke så masse til før jeg fikk det.. typisk :wideyed: Passer jo på alt jeg spiser. Holder meg unna all nei-mat, så ikke godt å si. Men det skulle altså veldig veldig lite til før jeg fikk det.:)
Så godt å høre at du er bedre ❤️ Skummelt at du lett får listeria. Har de sagt noe om hvordan du kan unngå
å få det igjen?
Håper alt er bra ellers og at du koser deg med sparkene fra de to små ❤️❤️
 
Så godt å høre at du er bedre ❤️ Skummelt at du lett får listeria. Har de sagt noe om hvordan du kan unngå
å få det igjen?
Håper alt er bra ellers og at du koser deg med sparkene fra de to små ❤️❤️

Nei, de vet det vel knapt selv. Gravide har lettere for å få det. Og også folk som står på immundempende medisiner. Jeg gjør jo begge deler:hilarious: men slutter muligens med immundempende nå frem til de er født :) så får krysse fingrene for at ting går fint fremover :Heartred
 
Nei, de vet det vel knapt selv. Gravide har lettere for å få det. Og også folk som står på immundempende medisiner. Jeg gjør jo begge deler:hilarious: men slutter muligens med immundempende nå frem til de er født :) så får krysse fingrene for at ting går fint fremover :Heartred
Skjønner! Masse god bedring i alle fall ❤️ Krysser fingrene for at det går bra fremover!
 
Er forkjøla på uke 2. Potte tett og piggtråhals. Den terger kvalmen veldig. Tror kanskje formen hadde vært ganske bra hadde det ikke vært for dette dritt formen. Når går egentlig forkjølelse over for gravide???!! For dette har klamret seg fast mer enn vanlig
 
Er forkjøla på uke 2. Potte tett og piggtråhals. Den terger kvalmen veldig. Tror kanskje formen hadde vært ganske bra hadde det ikke vært for dette dritt formen. Når går egentlig forkjølelse over for gravide???!! For dette har klamret seg fast mer enn vanlig
Min henger i, men er bedre enn den var de første ukene. Føler også det tar lenger tid å komme seg helt.
 
Jeg har vært het symptomfri omtrent og hatt svært få plager og i god form. Men nå i uke 20 har det plutselig snudd. Får veldig vondt nederst i magen når jeg går og reiser meg opp, det blir verre og verre for hver dag. Vet ikke hvorfor jeg får så vondt, om det er noe bekken-greier eller noe annet. Håper det går over snart.
 
Jeg har vært het symptomfri omtrent og hatt svært få plager og i god form. Men nå i uke 20 har det plutselig snudd. Får veldig vondt nederst i magen når jeg går og reiser meg opp, det blir verre og verre for hver dag. Vet ikke hvorfor jeg får så vondt, om det er noe bekken-greier eller noe annet. Håper det går over snart.
Jeg har det også sånn. Dagene kan starte bra, men etter hvert blir det værre og værre. Får vondt nederst i magen når jeg reiser meg opp, og så må jeg bare bevege meg forsiktig og sakte litt, og så roer det seg litt. Kan også få ganske vondt nederst i magen av å stå lenge å f.eks lage middag eller vaske opp.. håper dette roer seg igjen, for sånn har jeg ikke veldig lyst til å gå i 20 uker til :hungover: kan forresten ikke huske jeg hadde det sånn når jeg gikk gravid de to andre gangene..
 
Formen her er ganske så fin, håper den varer lenge! :) begynner å kjenne det så smått i bekkenet, men fungerer fortsatt helt fint
 
Jeg har vært het symptomfri omtrent og hatt svært få plager og i god form. Men nå i uke 20 har det plutselig snudd. Får veldig vondt nederst i magen når jeg går og reiser meg opp, det blir verre og verre for hver dag. Vet ikke hvorfor jeg får så vondt, om det er noe bekken-greier eller noe annet. Håper det går over snart.

Har det samme. Skal til fysio i morgen for å høre. Det føles som et nedtrykk av mage. Jeg tror selv det er bekkenlåsning (ikke løsning), da jeg har hatt flere kolleger som har hatt det samme. Fikk tips om fysio for å få øvelser. De ble mye bedre.
 
Jeg har det også sånn. Dagene kan starte bra, men etter hvert blir det værre og værre. Får vondt nederst i magen når jeg reiser meg opp, og så må jeg bare bevege meg forsiktig og sakte litt, og så roer det seg litt. Kan også få ganske vondt nederst i magen av å stå lenge å f.eks lage middag eller vaske opp.. håper dette roer seg igjen, for sånn har jeg ikke veldig lyst til å gå i 20 uker til :hungover: kan forresten ikke huske jeg hadde det sånn når jeg gikk gravid de to andre gangene..
Uff, ikke noe deilig. Vi får håpe det går over. Jeg heller hadde det ikke sånn i det første svangerskapet:/
 
Formen er fin er bare utrolig trøtt hele tiden
 
Jeg har nå begynt å kjenne på bekkenplagene. Stod lenge på steingulv to dager på rad, og det var ikke lurt. I tillegg har jeg sannelig fått kvalmen tilbake!! Arrgh.. trodde den var borte for godt etter uke 14..

Sånn strekk og smerte som dere andre beskriver kan være ligamentsmerter kombinert med bekkensmerter. Nevnte det for jordmor som mente at det kan være grunn for oss som er flergangsfødende. Kroppen er rett og slett litt mer slarkete.
 
Back
Topp