Hvordan er formen?

Den er elendig, føles bare verre og verre :( Har ikke jobbet siden midten juni, og nå er det liten sannsynlighet for å komme tilbake i det hele tatt før fødselen.
 
Formen varierer fra dag til dag ;)Har heldigvis gode dager mellom ikke så gode dager. Denne uken er jeg sykemeldt, men har storsett vært på jobb hele tiden. Føler jeg har vært igjennom det meste må som kvalme, intens hodepine, forstoppelse, mye neseblod til tider og siste nå er kynnere. Hyppige kynnere både ved hvile og ved aktivitet :banghead:
 
Fin fin form her! Full jobb, men rolige dager ellers med masse hvile og få planlagte aktiviteter.
 
Jobber 40%. Veldig mye sliten og trøtt. Men formen ellers er bra. Blir jeg for sliten for jeg fryktelig vondt i hodet. Derfor sykemld.
 
Jobber 100%, men tror jeg må snakke med jobben om litt tilpassing etter høstferien (er lærer). Har gått helt fint så langt, så skal absolutt ikke klage. Men nå begynner jeg å bli ganske sliten, både fysisk og mentalt. Ser ikke hvordan jeg skal rekke over alt, nå når hverken hodet eller kroppen henger helt med. Sliter med kveldsjobbingen, og da havner jeg hele tiden bakpå.
 
Formen har vært opp og ned, men nå i det siste har den bare vært dårlig. Jeg er nå 100 % sykmeldt på tredje uken.
 
Jeg har svangerskapspenger og har hatt det siden juli. Men er i praksis nå så er godt å være i gang igjen. Jeg fikk i dag påvist svangerskapsdiabetes og hevelser i bena har begynt. Ellers er det bare litt kvalme og kynnere så er det komplett. Konklusjon: barn nr 4 blir fosterbarn eller adopsjon...
 
Formen er varierende, har ikke veldig mye energi om dagen. Kvalmen er fremdeles tilstede, men har blitt bedre de siste ukene. Slet med hodepine i en del uker, men den har heldigvis gitt seg nå. Bekkenet er derimot ikke særlig godt, kan ikke gå veldig mye før det gjør vondt. Jobber fult nå (har vært 40 % sykemeldt i to uker tidligere), og tenker det kommer til å gå greit fremover også.
 
Formen er opp og ned. Denne uka er jeg sykemeldt. Måtte inn og svi et blodkarr i nesa. 3 dager med neseblødbinger i 1 1/2 som gjorde at blodprosenten sank gjorde at de måtte. Så nå nyter jeg dagen på sofaen. Har jobbet framt til nå. Skal på jobb igjen på mandag. Kjenner jeg ikke orker så mye som jeg pleier på jobb, men klarer ikke å si nei til ekstra vakter.
 
Jobber ikke nå om dagen. Det ble for tøft å fortsette i den type jobb jeg har, og det funket ikke å tilrettelegge, så måtte bare gi meg.
Så tror det blir å være hjemme fram til fødsel, og det er vel egentlig helt greit. Kjenner jo på at jeg vil jobbe, men det går ikke med tanke på hvordan formen min er nå. Hadde jeg hatt en mer stillesittende og mindre krevende fysisk jobb, så hadde det vært enklere og holde ut mot slutt.
 
Har vært 60% sykmeldt, men i dag ble jeg 80% sykmeldt da arbeidsgiver ikke klarer å tilrettelegge nok. Er veldig sliten om dagen samt at jeg sliter med høyt blodtrykk, noe som mest sannsynlig skyldes jobben fordi det er så stressende om dagen.
 
Kjempefin form og masse energi. Jobber 100%, men mye avslapping på ettermiddager og sover 9-10 timer hver natt :)
 
Formen er fremdeles dårlig.

Hyperemesis siden positiv test, 100 % sykmelding siden juni og nå har bekkenplagene kommet.

Er utrolig kjedelig å gå hjemme, men vet jeg ikke har noe på jobb å gjøre. Mannen tar alt av husarbeid og matlaging, jeg tørr ikke engang å dusje uten at noen er hjemme, blir så svimmel.

Så januar kan ikke komme fort nok. Gleder meg til å få kroppen min tilbake og bli meg selv igjen.
 
Grei form, jobber fortsatt – det varierer hvor mye, jeg er heldig og kan tilpasse litt etter dagsform (men det går utover hva jeg tjener da, så prøver å jobbe så mye jeg klarer). Men har null overskudd utover jobb og familie. I går gikk jeg og la meg samtidig som fireåringen :wideyed: Men jeg er fortsatt skikkelig sliten i dag, så lurer på om jeg skal få tatt en ny sjekk av jernnivåene mine snart – de var litt lave til å begynne med, så jeg mistenker at jeg trenger litt høyere dose tilskudd enn det jeg tar nå.

Ellers begynner alt å bli tyngre, jeg blir andpusten bare jeg ser en trapp og kan ikke være på beina for lenge av gangen uten å få en del nedpress og litt "sliten symfyse", hvis det gir mening.

Men jeg er takknemlig for at jeg er i god nok form til å klare meg fint gjennom hverdagene, og tar imot alt av søvn og hvile med åpne armer når jeg kan :)
 
Jeg har vært sykemeldt sia sommer pga hypermesis. Først 100% men nå 60% siste måned. Formen er fortsatt opp og ned, men toppene føles bedre og bunnen ikke så dyp som på det verste.
Men blir fort sliten, sover dårlig, og føler jeg ikke klarer å holde konsentrasjonen så lenge.

Blir nok å fortsette med sykemelding helt til permisjon..
 
Formen er bra her :happy: Jobber fremdeles 100% Men blir fort sliten i ryggen og bekken utover dagen så får se hvor lenge jeg står i. Går på Yoga 1 gang i uken har 1 styrketrening i uken og prøver meg på 2-3 lengre turer også men får se hvor lenge det og varer.. Sist klarte jeg trene til uken før fødsel men tviler sterkt denne gangen
 
Back
Topp