M
Moderator Camilla
Guest
Hvordan er formen og hvor langt er du på vei?
Har du mye symptomer, lite, eller har ting begynt å roe seg?
Har du mye symptomer, lite, eller har ting begynt å roe seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11+0 i dag.

Jeg har alvorlig hyperemesis og har vørt sengeliggende og sykemeldt siden 1.desember. Den siste uken har formen begynt å komme seg litt, så håper på lys i tunnelen!
Jeg føler så inderlig med deg. Det er helt grusomt. Håper du blir bedre fremover!![]()
Huff... Håper det gir seg etterhvertDrit10+3 tvinger meg igjennom arbeidsdagen ..venter på bedring
![]()
Så kjedelig, man blir jo ganske tappet av å ha det sånn da. Håper det gir seg12+6 og startet denne morgenen med oppkast.
7 uker med kvalme og oppkast så nå ser jeg veldig fram til at det gir seg. Har vært sykemeldt pga. dette i snart 3 uker.
Bortsett fra kvalmen og det at jeg er sliten og trøtt så har jeg ikke noen nevneverdige plager.![]()
Så deilig følelseHatt flere fine kvelder nå, og kjenner jeg generelt har mer energi enn før![]()
Funfact: På 8 uker med minst oppkast 3 ganger om dagen i snitt (tar nok litt lite i, men for å ikke overdrive) har jeg og bøtten møtt hverandre over 168 ganger disse ukene. Her i traktene går det omgangssyke og folk synes det er helt forferdelig å spy i to dager. Føler meg som superwoman som overlever dette for tredje gang![]()
Såpass ja... Da har ikke folk noe å klage over hvis de spyr i 2 dager neiFunfact: På 8 uker med minst oppkast 3 ganger om dagen i snitt (tar nok litt lite i, men for å ikke overdrive) har jeg og bøtten møtt hverandre over 168 ganger disse ukene. Her i traktene går det omgangssyke og folk synes det er helt forferdelig å spy i to dager. Føler meg som superwoman som overlever dette for tredje gang![]()