Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fortsatt ikke bra! Har hatt den der «uggen 24/7 kvalmen». Ikke kastet opp så mange ganger, men slitsomt å ha kvalmen i kroppen fra alarmen går om morgenen til jeg sovner på kvelden. Fin bekreftelse på at man er gravid, men gleder meg til å slippe også
14+4 og har heldigvis vært i god form hele dette svangerskapet så langt. Endel trøtt, men det er nok mer fordi jeg har en 2 åring som styrer endel om natten og at jeg sover for lite Forrige svangerskap hadde jeg blødninger, høyt blodtrykk, og masse annet i begynnelsen. Ddenne gangen føler jeg meg ikke gravid engang... Ikke fått mage heller, mens forrige gang da jeg var like langt gikk jeg for lengst med gravisklær og hadde fått litt mage. Men anser dette som bra ting. Har jo sett at det er liv inni der på to TUL og i tillegg kjenner jeg jo at livmor vokser. Dessverre er morkaka forran, så kommer nok ikke til å kjenne spark så tidlig som jeg hadde håpet på...