Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Hvordan er formen og hvor langt er du på vei?

Har du mye symptomer, lite, eller har ting begynt å roe seg? :)

Endelig har ting begynt å roe seg. 11 + 1 idag. Fortsatt vondt i puppene, men nå kan eg selv ta på de. Kvalmen/ uggen kun vist det har gått for langtid med mellom måltider.

Bedre enn den har vært. Har nok vært heldig hele veien, for jeg har jo vært nogenlunde oppegående. Likevel veldig deilig å kjenne at kvalmen kommer sjeldnere, bedre matlyst og litt mer energi. Håper den trenden fortsetter :smiley-angelic001 11+0 i dag.

12+6 og startet denne morgenen med oppkast. :meh:
7 uker med kvalme og oppkast så nå ser jeg veldig fram til at det gir seg. Har vært sykemeldt pga. dette i snart 3 uker.
Bortsett fra kvalmen og det at jeg er sliten og trøtt så har jeg ikke noen nevneverdige plager. :)

Jeg har alvorlig hyperemesis og har vørt sengeliggende og sykemeldt siden 1.desember. Den siste uken har formen begynt å komme seg litt, så håper på lys i tunnelen!

Uke 11+5. Formen er stigende etter lang tid med hyperemesis! Hold ut alle som plages med det! Nå er det kun ømme bryster og litt trøtthet. Trener som normalt og går masse tur, hviler når jeg må. Har vært sykemeldt fra 4. januar og begynner på jobb igjen i morgen.

Jeg har alvorlig hyperemesis og har vørt sengeliggende og sykemeldt siden 1.desember. Den siste uken har formen begynt å komme seg litt, så håper på lys i tunnelen!

Jeg føler så inderlig med deg. Det er helt grusomt. Håper du blir bedre fremover! :)

Hatt flere fine kvelder nå, og kjenner jeg generelt har mer energi enn før:D

12+6 og startet denne morgenen med oppkast. :meh:
7 uker med kvalme og oppkast så nå ser jeg veldig fram til at det gir seg. Har vært sykemeldt pga. dette i snart 3 uker.
Bortsett fra kvalmen og det at jeg er sliten og trøtt så har jeg ikke noen nevneverdige plager. :)
Så kjedelig, man blir jo ganske tappet av å ha det sånn da. Håper det gir seg :)

Funfact: På 8 uker med minst oppkast 3 ganger om dagen i snitt (tar nok litt lite i, men for å ikke overdrive) har jeg og bøtten møtt hverandre over 168 ganger disse ukene. Her i traktene går det omgangssyke og folk synes det er helt forferdelig å spy i to dager. Føler meg som superwoman som overlever dette for tredje gang :king

Funfact: På 8 uker med minst oppkast 3 ganger om dagen i snitt (tar nok litt lite i, men for å ikke overdrive) har jeg og bøtten møtt hverandre over 168 ganger disse ukene. Her i traktene går det omgangssyke og folk synes det er helt forferdelig å spy i to dager. Føler meg som superwoman som overlever dette for tredje gang :king

å fyyy flate og jeg klager over å ha kastet opp 4 ganger så langt...

Såpass ja... Da har ikke folk noe å klage over hvis de spyr i 2 dager nei :p

Har ikke kastet opp en eneste gang, men har store problemer med å spise noe. Får spist litt tidlig på dagen, for klarer å finne noe som frister til slutt,men ellers er det vanskelig. Er på en måte kvalm/mett/har ikke lyst på mat. Håper det skal gå over snart, for så langt har jeg gått ned 2 kilo siden jul. Har også allerede kjent litt til bekkenløsning allerede, så må bare passe på.

Veldig annerledes svangerskap enn forrige,og er spent på om det også er annet kjønn på babyen! :-)

Back
Topp