Hvordan er formen ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Her er den veldig skiftende.. Tidvis vondt i bekkenet, fortsatt kjempetrøtt, mye uggen og dårlig i magen, ikke noe mat smaker :( Håper det kommer seg snart...

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg har vært i skikkelig dårlig form så og si hver dag, men den siste uka har det derimot bedra seg, har litt mer energi! :-) Er fortsatt oppblåst og har treig mage da :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

kvalmen har begynt å slippe litt her men er fortsatt mye trøtt og sliten og orker ingenting som gir meg økt puls :( savner faktisk trening

Jeg er vanvittig trøtt og uopplagt. Kvalmen stiger utover dagen i takt med at jeg blir mer og mer sliten. Har to gutter på 1,5 og snart tre år såååå jeg kan ikke si at langhelg er direkte avslapping ;-)

Kvalme som begynner å bli bedre, men kan blir verre dagen etter :confused:

Ellers veldig trøtt. Kan sove flere ganger om dagen. :P Mye svimmel, noe jeg ikke har opplevd før i noen av svangerskapene mine. Hadde 95 over 65 i BT for en uke siden. Så litt lavt, men var normalt i første og tredje trimester :P Uvant :P

Jeg har vært uggen/kvalm og dårlig i magen de siste dagene nå. Fin form mesteparten av tiden, heldigvis. Er helt jævlig når kvalmebygene kommer

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her! Kvalme, litt milde smerter i magen, feber, slapphet, trøtt ... Nogen lunde normalt tror jeg :-D det kommer og går :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Merker egentlig ingen ting jeg. Nesten så jeg er litt bekymret. Er litt små uggen om mårran bare.Kastet opp 2 ganger for 2 uker siden.ømme pupper da,men det er vel det å. Får håpe jeg bare er en av de heldige da,som slipper unna å at det ikke er noe annet galt.

Ømme brystvorter :S ellers blir jeg fort sliten. Har klart å begynne med trening igjen men er ikke mye jeg får gjort. Orker ikke mye husarbeid heller :-/ irriterende. Heldigvis ikke kastet opp, vært litt uggen men har gått bra.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ulvehungeren som jeg hadde i førstninga er erstatta med at ingen mat smaker.....så får i meg lite mat. Spiser det jeg har lyst på. Drikke er litt bedre. Kan f.eks. drikke sjokomelk, så drikker det for å få i meg litt næring. Trøtt, må ha en dupp i løpet av dagen... selv om jeg gjør ingenting en dag.
Nå håper jeg ikke kvalmen tar fullstendig over..... mye som skjer framover som gjør at jeg helst ville ha vært litt kvalmefri. Oppblåst og av og til treg mage.

Formen er så som så. Kvalmen har roet seg litt heldigvis. Hadde noen dager hvor jeg lå rett ut på sofaen og klare ingenting. Ble umattet bare av å gå på do, eller hente ett glass vann. Helt håpløst! Ellers er jeg mye svimmel, har vonde bryster og dårlig matlyst, ingenting som frister, men må spise for å holde kvalmen i sjakk.. og fryktelig trøtt. Sover gjerne to ganger i løpet av dagen Men blir litt bedre for hver dag kjennes det ut som :)

Alt for bra, sammenlignet med tidligere svangerskap.
Nå er jeg litt småkvalm når jeg er sliten, ømme og blytunge pupper og mye tidligere trøtt på kveldene.
I andre svangerskap har jeg omtrent bodd over toalett skåla fra uke 7-8 og til ordinær ul.

Trøtt og kvalm. Og litt hormonell :p

Foreløpig bare veldig trøtt, sover fra jeg kommer fra jobb til neste gang jeg skal på jobb. Og blir uggen/kvalm med en gang jeg har gjort for mye. Heldigvis bare kastet opp 2 ganger hittil. Forrige svangerskap kastet jeg opp fra uke 5 til uke 26 :( Er også veldig oppblåst og ser ut som om jeg er halvveis allerede :P til tider treg mage, spesielt de dagene jeg er på jobb. ..

KJEMPE TRØTT! Sover og sover.. klarer heller ikke være sulten mer enn 1 minutt. Veldig merkelig greier, føler at jeg besvimer hvis jeg ikke får mat med en gang.. Veldig redd for hvordan det kommer til å påvirke vekten min i resten av graviditeten :confused:

Kvalme, svimmel, litt mage murring, trøtt, og de siste dagene sikkelig hodepine.
Veldig skiftene..en dag er jeg tipp topp og neste dag er jeg helt i bunn igjen...

Veldig lite energi. Energinivået mitt var akkurat begynt å komme seg etter måneders sykemelding, og nå har jeg falt ned på "dårlig batteri" nivået igjen.
Må spise litt og ofte for å holde meg på bena, men i ettermiddag har ikke det hjulpet heller.
Ellers føler jeg at symptomene har avtatt. Skal til legen i morgen, og ber da om å få bekreftet graviditet.

Tja. Brystvortene er harde som småstein! De oppfører seg merkelig om dagen. Må liksom gå å skjule dem litt;) Er trøtt og kvalm. Slitet litt med å finne mat jeg har lyst på. Og noen dager har jeg utrolig dårlig smak i munnen. Men ellers er formen helt grei. Jeg omfavner hvert symptom jeg finner; )

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Sliten og litt groggy. Som jeg akkurat har kommet fra en lang sjøreise.. hele tiden :P

Back
Topp