Hvordan er formen?

Her er formen egentlig helt på topp, ingen kvalme eller noen ting. Men tar det som ett godt tegn for det var jeg ikke med førstemann heller. Er alltid kvalm ett par dager før mensen kommer, så siden jeg ikke er kvalm tenker jeg dette er bra :)
 
Siden eggløsning har jeg vært skikkelig trøtt, blir fort sulten igjen etter måltider, kvalm på ettermiddagen fra ca 1430-tida, "stikkinger" i livmoren/underlivet, og ømme bryster. Hver dag. Er 6+2 i dag, tror jeg :rolleyes:
 
Uff, våkna og var kjempe dårlig i dag også. Har vondt i korsryggen og tidvis veldig vondt i magen og! Nesten så jeg blir litt nervøs.
 
Hadde masse symptomer for noen dager siden, nå har det blitt mindre. Enorm halsbrann og ingen matlyst. Skulle gjerne hatt flere ;)
 
Hvordan kjenner dere halsbrannen? Jeg har en slags sviende smerte mellom brystene, akkurat der brystbeinet slutter ned mot magen... Er det vanlig? :p
 
Hvordan kjenner dere halsbrannen? Jeg har en slags sviende smerte mellom brystene, akkurat der brystbeinet slutter ned mot magen... Er det vanlig? :p

Jeg kjenner at det svir i svelget, men det er vel sure oppstøt :p
 
Hvordan kjenner dere halsbrannen? Jeg har en slags sviende smerte mellom brystene, akkurat der brystbeinet slutter ned mot magen... Er det vanlig? :p

Jeg har til tider en liten fontene inne i munnen. Ellers så brenner det nedover halsen.
 
Jeg har utrolig vondt i puppene, bare jeg puster så verker det om jeg har litt for stram bh. Magen er oppblåst og jeg merker at jeg har fått større mage/høyere mage. Full av luft! Med guttene så var det ikke så ille, men de tre svangerskapene mine har jo ikke hatt 1 år mellom engang så har sikkert noe med saken å gjøre.

Så har jeg bare bittelitt kortere lunte.
 
Back
Topp