Hvordan er formen?

I dag er den litt så-som-så, har ikke følt meg gravid i det hele tatt i dag, før kvalmen slo til nå på kvelden. Aldri vært så glad for å være kvalm før :p
 
Ligger på sofaen og er kjempe kvalm, mens mannen er på guttekveld på byen, bikkja maser fordi han kjeder seg og jeg merkee hormonene bruser, og jeg har ingen kontroll på følelsene mine :p en flott lørdagskveld :p hehe.,
 
Tja, sulten, kvalm og trøtt omhverandre :p Og magen begynner å komme ♡♥
 
Føler meg gravid.. Strekker/stikker i livmoren ganske ofte og blir fort sliten.. Kan ikke huske det var sånn sist... Magen er oppblåst også så føler jeg ser gravid ut også ;)
 
Her er jeg helt utrolig trøtt! har ikke følt meg helt i form i dag :) men tar det som ett godt tegn, det er vel bare kroppen som jobber med viktigere ting :p
 
Har vert litt små uggen siste dagene! var ikke kvalm forrige gang.. Så det er nytt for meg! Føles litt som dagen der på. Småkvalm og uopplagt! Hehe..

Ja, faktisk, litt som dagen derpå :p haha, trodde jeg slapp det nå som jeg ikke drikker :p
 
Ja, fyllesyk uten at en får more seg kvelden før ;) haha! Jaja! Får trøste oss med at det som venter oss er 1000 ganger bedre enn en fest ;)

Ja :) gleder meg og tar denne uggne følelsen som et godt tegn
 
Har vært kvalm i hele dag, og trøtt. Og nå står magen rett ut, ser ut som jeg er 6 måneder på vei :p så film i kveld, og måtte virkelig kjempe mot tårene når det skjedde noe fint eller trist.
 
Formen er så som så.. det som plager meg mest er noe muskelgreier i den ene skuldra. Det har jeg vært plaga med i over 1 år... bør trene for å styrke musklene, men jeg har jo ikke energi eller noe sånt til å orke å trene.

Kvalm litt nå og da og er også oppblåst, greit at jeg har stor mage i utgangspunktet (har noen kilo å ta av kan man jo si), men syns den virker større. Er nok bare luft tenker jeg, det er vel ikke akkurat babymage.
 
Er fortsatt ikke kvalm, som jeg var sist gang jeg var 5-6 uker på vei. Håper jeg slipper det denne gangen, men tør ikke senke skuldrene helt ennå. Det jeg merker best er at jeg har vondt i ryggen, og det kan jeg fint leve med :)
 
Er fortsatt ikke kvalm, som jeg var sist gang jeg var 5-6 uker på vei. Håper jeg slipper det denne gangen, men tør ikke senke skuldrene helt ennå. Det jeg merker best er at jeg har vondt i ryggen, og det kan jeg fint leve med :)
Har det som deg, de forrige gangene spøy jeg hele tiden men klarer ikke huske hvor tidlig det kom. Har mista to og da var jeg ikke kvalm, men til frokost idag ble jeg ganske kvalm. Så enten kommer det eller så kan det jo hende formen blir bedre nå enn før, men jeg slapper ikke av før den er her for fullt
 
Jeeeei.. appelsinjuice til frokost var vel kanskje ikke noe sjakktrekk....*merker at halsbrannen sniker seg på*
 
Back
Topp