Hvordan er formen om dagen?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Hvordan er formen deres om dagen? Jeg er foreløpig bare meget trøtt, og veldig fornøyd med å bare være det! ;) Med forrigemann så spøy jeg fra uke 6-17, jeg håper virkelig på å unnslippe det denne gangen ;) Jeg var litt uggen forrige uke, men denne uka er jeg bare uggen hvis det går for lenge mellom måltider. Og det overlever jeg lett ;)

Trøtt, vondt i korsryggen, og har den siste uka vært kvalm. Men i dag har jeg vært i skremmende god form:P

Er forferdelig kvalm om morgenen frem til ca 12, og rundt på kvelden igjen :-/ ellers er det ryggsmerter og vondt i brystene :-P ser ikke ut som om jeg slipper unna noe her..

trøtt til tider.. Litt kvalm når jeg ligger på siden (helt merkelig) og ellers pittelitt smerter i korsrygg og hoftene av og til :) er ganske så takknelig skal jeg fortelle :P

Er kvalm hele dagen, spyr minst en gang, ømme pupper, trøtt..og vondt i ryggen. Føler at jeg ikke fungerer... Får så dårlig samvittighet ovenfor storesøster.... Sukk... Håper det gir seg snart!! :-)

Formen er egentlig skremmende god.. Har ømme, vonde pupper, smerter i korsryggen/bekkenregionen og stikninger rundt der livmora er til tider..
Bekymrer meg nesten litt at jeg ikke merker mer, men kvalmen er ikke velkommen fordet altså.. Den kom ikke før uke 6-7 forrige gang, så kan jo dukke opp fortsatt...
Men hadde jeg ikke tatt hcg-prøver, som viser fin stigning, hadde jeg nok vært bekymra over at testene bare hadde lurt meg ;)...

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Ekstreeeemt trøtt og nå begynner kvalmen å innhente meg og! Jaiks..

Prøvde å disse med ungene tidligere men det ble jeg sjøsyk av! :p

litt trøttere enn vanlig, og småkvalm, men kommer meg både på jobb og trening (foreløpig) så har egentlig ingenting å klage over :) håper det fortsetter slik!

Har ømme bryster (som sakte men sikkert vokser).
Ellers føles det ut som om jeg er hett hele dagen, selv når jeg er sulten :P

Jeg er sliten, hodepine og tett i hode...

Veldig trøtt, kvalm på ettermiddagen og til tider ganske humørsyk. Blir det ikke verre enn hva det er nå, skal jeg klare meg fint :-)

I dag hadde jeg mine første uprovoserte brekkninger :(

I dag hadde jeg mine første uprovoserte brekkninger :(

Ånei!! Det er noe driiit... Føler med deg! Håper og krysser alt jeg har for å unnslippe denne gangen.. Spøy i 11 uker sist, 12 ganger om dagen! :O

Sliiiiten! Kan virkelig ikke huske at jeg var så ekstremt dødsliten sist. Er vanskelig å yte det lillegutt trenger om dagen, han har også vært mer survete enn vanlig, så det spørs om han syns muttern har blitt veldig kjedelig:p Også småkvalm og uggen hele tida da. Men alt er verdt det, må bare minne seg på at vi er tross alt er ekstremt heldige:D

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg er sliten! Er slapp og tung i hode. Har ikke ork til å gjøre noe, er ett under at jeg kommer meg på jobb. Håper på at alt dette går over snart, slik at jeg kan nyte graviditeten..

Ekstremt trøtt, orker ingen ting! Litt vonde pupper til tider å vond rygg. Trudde ikke ryggen skulle bli vond så tiiidlig! Men er vell mest trøttheten som plager meg, så føler meg veldi heldig! Har stor medlidenhet til alle som sliter med kvalme!

Back
Topp