Hvordan er formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Kvalmen har mer eller mindre gitt seg, heldigvis :D Men så er det dette bekkenet som er litt uenig med meg da..

Har knapt vært kvalm, men har vært svært utmatta så har nok sovi over hele kvalmen ;) nå har bekkenløsninga startet og jeg er 18+0 i dag... Er nok sykere av kjedsomhet enn av svangerskapet om dagen, er 100% sykemeldt og mistrives med det..., samtidig som hverdagen ikke fungerer pga utmattelsen :( Men; jeg skal være fornøyd og ikke klage!!!! ;)

Nå har jeg det faktisk ganske bra! :-D 13+2 litt kvalm innimella å har fortsatt ikke kommet opp i optimalt inntak av mat men jeg er ikke langt unna! Hurra!

Jeg tror jeg har vært en av de heldigste her... jeg var ganske kvalm i uke 7, og etter det har jeg "bare" vært veldig uggen og gusten i formen (sånn type rett før influensa slår ut). Så ble jeg helt forferdelig trøtt fra uke 10, og var det frem til uke 14. Nå er jeg 15+0, og er ikke uggen, ikke trøtt, og sover som en stein om natta :D Har ikke kasta opp en eneste gang denne graviditeten :)

Back
Topp