Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har knapt vært kvalm, men har vært svært utmatta så har nok sovi over hele kvalmen nå har bekkenløsninga startet og jeg er 18+0 i dag... Er nok sykere av kjedsomhet enn av svangerskapet om dagen, er 100% sykemeldt og mistrives med det..., samtidig som hverdagen ikke fungerer pga utmattelsen Men; jeg skal være fornøyd og ikke klage!!!!
Nå har jeg det faktisk ganske bra! :-D 13+2 litt kvalm innimella å har fortsatt ikke kommet opp i optimalt inntak av mat men jeg er ikke langt unna! Hurra!
Jeg tror jeg har vært en av de heldigste her... jeg var ganske kvalm i uke 7, og etter det har jeg "bare" vært veldig uggen og gusten i formen (sånn type rett før influensa slår ut). Så ble jeg helt forferdelig trøtt fra uke 10, og var det frem til uke 14. Nå er jeg 15+0, og er ikke uggen, ikke trøtt, og sover som en stein om natta Har ikke kasta opp en eneste gang denne graviditeten