Hvordan er formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Har den blitt bedre, eller er den fortsatt dårlig?
Har den vært bra hele veien?

Tell me :)

Jeg har vært veldig heldig så langt. Jeg har vært ekstremt trett og sliter nå med veldig dårlige netter, men bortsett fra det så har jeg ikke hatt og har ingen plager :)

Fortsatt kvalm, veldig til tider. I dag har jeg stortsett ligget rett ut pga kvalme. Skal i bursdag nå så får se hvor lenge jeg holder ut. I tillegg til kvalmen er jeg ekstremt trøtt og plaget av hodepine. Så kunne absolutt vært bedre :( Er 15 uker på vei.

Ikke noe bra form. Vært ekstremt kvalm frem til uke 13, litt mindre kvalm nå, men ikke kvitt kvalmen. er 17 uker i morgen.

Fortsatt veldig kvalm, sliten og ingen energi. 14 uker nå. Legger meg ca 19 hver dag og er i senga til 7 dagen etter. Ligger stort sett rett ut på sofaen med konstant kvalme. I ukedagene jobber jeg noen timer hver dag hjemmefra. Håper snart det gir seg!

Fortsatt kvalm, veldig til tider. I dag har jeg stortsett ligget rett ut pga kvalme. Skal i bursdag nå så får se hvor lenge jeg holder ut. I tillegg til kvalmen er jeg ekstremt trøtt og plaget av hodepine. Så kunne absolutt vært bedre :( Er 15 uker på vei.

Føler med deg, som å høre meg dette :( God bedring :)

17 uker i morgen og formen er faktisk ganske upåklagelig. :) Man er jo gravid, så det strekker jo litt her og stikker jo litt der og litt trøtt nå og da, men som graviditet nr 2 og med 1,5 åringen hjemme (som fortsatt våkner 5-6 ganger om natten) pluss et dagmammabarn som er her man -fre 8-9 timer synes jeg at det går uventende bra altså!! Har i grunn ingenting å klage på. Og to uker ferie i varmen om en liten uke er en finfin gulrot. :D Føler meg heldig gjør jeg. ImageUploadedByBV Forum1426962655.939681.jpg

Jeg var kvalm og veldig slapp fram til uke 13 ca.. Formen svingte veldig et par uker etter det. Nå er jeg ikke kvalm, men har et par dager der jeg er veeldig sulten :p jobber hver dag, men kjenner at energien ikke er helt på topp. Men klager ikke :)

Formen er bedre enn på lenge, men kan fort begynne å kaste opp viss jeg blir sliten/ikke får hvilt meg nok. Syvende uka jeg er sykmeldt nå, så godt å ha energi til å klare å hente barna (en gang i blant) i barnehagen og kjøre noen småturer på jobb. Har ikke den store trua på jobb igjen da det er en stor forskjell på å klare å ta vare på meg selv her hjemme der jeg styrer dagene selv og det og ha ped.leder ansvar for ni ettåringer i bhg.

Kaster opp hver dag og fortsatt kvalm, i tillegg er jeg ufattelig trøtt og ryggen/bekkenet krangler.. Hurra :p

Ouff, ikke misunnelig på dere som fortsatt er dårlig. Med lillebror gikk jeg og håpet: "kanskje i morra, Kanskje formen er bedre i morra..." (noe den dessverre ikke ble)
Denne gangen har jeg vært heldigere. Forferdelig superkvalm og helt utslått fra positiv test til uke 10, da var det som om noen skrudde på en bryter. Blir fortere sliten og sliter litt med kynnere, men ellers er det egentlig helt greit å være meg for tiden. Litt for mange baller i luften på en gang gjør sitt med energinivået, men skitt au =)

Jeg har vært heldig og stort sett sluppet unna kvalme, men er fortsatt trøtt som en dupp, runder 17 uker i morgen. Sover ekstremt godt om nettene da! :)

Var kvalm og sliten frem til uke 13, nå er kvalmen heldigvis forsvunnet og jeg har fått tilbake litt energi :-)

Har vært plaget mye med kvalme og dårlig smak i munnen, men ingen oppkast. Kvalmen er ikke så ille lengre, men hodepinen meldt seg i det kvalmen avtok. Veldig sliten og trøtt, men ikke så trøtt altid så kan gå en tur på fjellet eller være aktiv på tur og lignende, men i går fra 18.00-03.00 meldte de første vonde bekkenløsnings symptomene seg. Det var ikke godt, men ikke så ille i dag heldigvis. 13+0 i dag :)

Formen er topp! Veldig fornøyd så langt.. Håper det er slik hele veien :D

Matlysten er tilbake! Mindre trøtt, dog ikke som før jeg var gravid. Puppene er mindre vonde. Tusen kviser på brystet og puppene. Hemorider :s halsbetennelse pga at jeg har måttet droppe medisin og "forkjøla"/hovne slimhinner siden julaften.

MEN så lenge kvalmen er borte er det andre bagateller!

Fortsatt elendig her. 13+5. Spyr fortsatt daglig å begynner å bli temmelig sliten av dette. Savner forrige av hvor alt gikk på skinner var kun trøtt :(

Vært bra hele veien..

Jeg er i mye bedre form. Kvalmen er nesten borte og jeg er mye mindre trøtt. Fort sliten blir jeg fortsatt, men jeg har mye mer overskudd nå enn tidligere i svangerskapet ☺ men siden bekkenet allerede har "kranglet" i flere uker blir ikke formen på topp....

Back
Topp