Hvordan er formen jenter?

Har hatt et par dager med kvalme, men idag oppdaget jeg at jeg kan holde det i sjakk med å unngå å bli sulten. Knekkebrød med ost er redderen!
 
Hvis en ser bort ifra trøttheten, så er formen overraskende bra ., nesten litt for bra , nesten så jeg blir litt bekymret!
 
Er det andre som også er helt kaputt på kvelden? Jeg klarer ikke engang pakke for tur jeg skal på i helgen fordi jeg er så uhorvelig sliten [emoji15]
 
Helt dau på kvelden her også.. Bekymrer meg litt for murringer/ nesten som begynnende menssmerter.. Hadde det slik sist jeg var gravid og hadde sa, så liker det ikke.. Men er jo mange som har det, og mye som skjer der nede nå, så prøver å tenke at det er normalt! :)
 
Trøtt og sliten når kvelden kommer. Veldig oppblåst mage også på kvelden. Skal snart krype i seng [emoji6]
 
Trøtt og trøtt og mere trøtt og sliten, orker ingen ting og tar xtremt lett til tårene.. Ellers kan jeg vel ikke klage jeg heller! Ser majoriteten av oss her inne kjenner på trøtthet[emoji12] åsså myyye murringer, og oppblåst..
 
Jeg også er trøtt på kveldene. Kvalm på formiddag og kveld. Tanken på at kvalmen kan bli mye verre skremmer meg..
 
Det murrer og strekker og bobler i livmoren, men bortsett fra det føler jeg meg helt vanlig!
Bare litt ekstra trøtt..
Nå er jeg bare i uke 5 da, plutselig kommer vel kvalmen til meg og [emoji40]
 
Er egentlig bare trøtt for tiden og ømme pupper. Ellers ingen symptomer. Føler meg ikke gravid.
 
I dag har den vært elendig! Fikk plutselig (sorry) diaré[emoji21] noen som vet om dette er vanlig? Føler meg ikke mer "syk" en ellers nå om dagen[emoji27]

Det fikk jeg også... Kaller det bare gravid-fordøyelse det jeg har for tiden, det går fra helt løs mage til hard mage på samme dag [emoji31] Sånn var det sist også, så tenker det er helt normalt [emoji4] om enn sinnsykt plagsomt [emoji849][emoji23]
 
Det fikk jeg også... Kaller det bare gravid-fordøyelse det jeg har for tiden, det går fra helt løs mage til hard mage på samme dag [emoji31] Sånn var det sist også, så tenker det er helt normalt [emoji4] om enn sinnsykt plagsomt [emoji849][emoji23]

Helt forferdelig irriterende! Måtte opp i natt kl 2, å skal på kjøre på jobb kl. 05:15.. ødelegger jo hele dagen[emoji30]
 
Tissepause i sovingen kl 04.45. Kjøre mannen til togstasjonen til kl. 7. Kommer hjem og hunden stikker av. Får tak i henne til slutt, 45 min senere...

Kvalm... Oppblåst... Fiser... Trøtt..

Når streiker jeg helt, legger meg på sofaen og sover ett par timer før jeg skal inn til byen :stop:
 
Kan ikke klage på formen her foreløpig, men er på ferie, og bare 5+6.. spent på hvordan det blir fremover når hverdagen starter igjen :happy:
 
Back
Topp