Hvordan er formen jenter?

Litt sur for at maten min ikke smaker noe, og jeg ikke har lyst på noe...
Ellers egentlig ganske bra :) (6+1)

Hva med deg? :) :)
 
Overraskende bra, så blir jo nesten bekymret[emoji12] Er 6+0, ut i fra menstermin, men tror kanskje jeg egentlig er kortere da EL var litt sen (testet), så satser på det er derfor Er glad for at formen er fin, altså[emoji5]
 
Njæ..! Tok meg litt vann over hodet og fant ut jeg skulle få bort hundehårene i sofaen...:shifty: Driiiitlurt! Joa, sofaen ble ren den, slengte over noen gamle laken ettersom bikkja røyter no inni f*** for tiden...Men det er nok stopp for min del idag :wtf:
 
Litt sur for at maten min ikke smaker noe, og jeg ikke har lyst på noe...
Ellers egentlig ganske bra :) (6+1)

Hva med deg? :) :)

Hehe, Stakar [emoji5][emoji16]
Her er formen litt laber... konstant trøtt og tom for energi[emoji13] kjempe oppblåst og ikke helt i toppform idag.
Men skal ikke klage [emoji5]har et lite mirakel i magen[emoji7]
 
Laber! Ikke særlig effektiv på jobb, for å si det sånn... kvalm, trøtt og ukonsentrert. Men nå er det snart langhelg, håper det hjelper.
 
Kvalm og forferdelig trett. Var veldig oppblåst da jeg våknet i dag og ble veldig bekymret da jeg fikk farge på papiret når jeg tørket meg. Krysser armer og bein for at jeg ikke aborterer igjen :(
 
Bedre. Har vært hjemme fra jobb i to dager, og er nå endelig tilbake. Har ikke vært altfor kvalm, selv om jeg kjenner det.:)
 
Ganske bra.
Har klippet gresset, bært inn vinterdekkene som lå i bilen jeg fikk i går, og stablet de oppå kjærestens vinterdekk som står i boden. Så har jeg kokt kål til å lage kålstuing til middag, jeg har til og med slått til og laget hjemmelagede kjøttkaker (nei, har ikke slaktet kua selv altså)...

Nå skal jeg hilse på noen hester for første gang, og muligens ri litt... garantert støl i morgen [emoji4]
Har ikke ridd på 1 år ca... [emoji33]
 
Bedre fra kvalmen både igår og idag. Håper det er fordi jeg faktisk er bedre og ikke bare fordi jeg ikke har spist noe [emoji4]
 
6+1 og nei, her er ikke formen på topp altså... :depressed:

Ør og småvondt i hodet, kvalm, slapp og generelt skikkelig uggen.

Hadde ikke helt trua på seaband, men fy søren som det har hjulpet på kvalmen! yay!

Og disse hormonene... jeg gir meg ende over. Hang et par timer med lillesøster i går (som også er gravid, men 5 uker lenger på vei) og vi går så i tottene på hverandre om dagen. Vi er jo vanligvis perlevenner :knegg:
 
Kvalm og forferdelig trett. Var veldig oppblåst da jeg våknet i dag og ble veldig bekymret da jeg fikk farge på papiret når jeg tørket meg. Krysser armer og bein for at jeg ikke aborterer igjen :(

Masse gode tanker din vei, det er jo slett ikke uvanlig at det skjer uten at det er noe galt :Heartred
 
For det meste så går det bare fint :) Har litt humørsvingninger og er trøtt og sliten. Ellers så har jeg murringer av og til, og de to siste morgenene så har jeg fått litt tak/kramper i livmoren, men varer bare noen sekunder heldigvis.

Har ikke vært kvalm ennå, så håper det fortsetter slik[emoji4]
 
Formen er bedre enn i sist svangerskap, men så har jeg jo ikke kommet så langt heller så kanskje formen blir dårligere etterhvert. Tror jeg av ig til er litt mer sliten enn før da :)
 
I dag har den vært elendig! Fikk plutselig (sorry) diaré[emoji21] noen som vet om dette er vanlig? Føler meg ikke mer "syk" en ellers nå om dagen[emoji27]
 
Ganske bra.
Har klippet gresset, bært inn vinterdekkene som lå i bilen jeg fikk i går, og stablet de oppå kjærestens vinterdekk som står i boden. Så har jeg kokt kål til å lage kålstuing til middag, jeg har til og med slått til og laget hjemmelagede kjøttkaker (nei, har ikke slaktet kua selv altså)...

Nå skal jeg hilse på noen hester for første gang, og muligens ri litt... garantert støl i morgen [emoji4]
Har ikke ridd på 1 år ca... [emoji33]

Misunner energien altså, jeg er så ferdig etter dag på jobb at jeg ikke klarer noe [emoji27]
 
Kvalm og sliten, var i mye bedre form enn på lenge i går, så det var skikkelig skuff å være tilbake i spyinga i dag [emoji30]
 
For det meste bra. Mest trøtt, litt sliten, uggen og press nedi der, så kan ikke klage for mye [emoji4]
 
Back
Topp