Hvordan er formen jenter?

Formen er grei, bortsett fra murringer i rygg og mage. Og kvisene. Og all luften :p

50% sykemeldt pga kvalme/trøtthet. Får jeg nok søvn iløpet av dagen er formen forholdsvis grei, men de dagene jeg ikke får sovet noe før ungene kommer hjem er fæle.

Idag er skikkelig dårlig dag for magen. Uvell av å være sulten og uvell av å spise. Godt det er helg og ingenting som skal skje [emoji16]

Ganske grei. I går var formen og energien på topp så håper jeg får en lik dag i dag [emoji2]
Ønsker dere alle en fin dag [emoji173]️[emoji4]

Føler meg bedre idag, men er litt slapp og småuggen. Ønsker dere en fin dag:Heartpink

Last edited:
Hei snupper!
Jeg er konstant trøtt!! Tror jeg kunne sovet en uke i strekk :sleep002 Den kommende storebroren på 2 år er nok i en liten løsrivingsfase, og personligheten hans er i full blomst! Det hjelper ikke på å måtte ta endel kamper med ham i løpet av dagen heller. Kjenner tålmodigheten får kjørt seg GODT, og at jeg blir fortere sliten enn før jeg ble gravid. Hatt endel våkennetter med ham, så jeg fant meg selv sittende på do å grine torsdags kveld/natt - skal hormonene virkelig spille meg slike puss allerede? xsmile8
Puppene har begynt å bli litt øm nå, men bare når kjenner etter xsmile8

Jeg er skikkelig er sliten, blødninger og stikkninger. Merker jeg blir sliten, og i tillegg er det medisiner som jeg tar siden dette er svangerskap gjennom ivf.

Sinnsykt trett og oppblåst :singing: Ser ut som om jeg er 5 mnd på vei, håper oppblåstheten gir seg for pm dette fortsetter klarer vi ikke å skjule det så veldig lenge :smiley-angelic006 Skylder på mensen haha :smiley-angelic006

Trøtt her å. Er 9+0 i dag. Har slitt med kvalme, og fått lov av legen å ta postafen, hjelper jo ikke på det å ikke være trøtt. Men i dag har ikke kvalmen vært så ille, for har kjent den fint selv med postafen. I dag har jeg kun reagert på lukter. Så etter 6 uker liggende rett ut så klarte jeg i dag å ut å slå plena:) så er kjempefornøyd

Formen er ikke bra om dagen altså, har vært kvalm i lang tid nå, den tok seg opp forrige uke og har holdt den på et greit nivå med kvalmestillende den siste uken.. men i helgen starta oppkasten, er så var på lukter, så kaster opp av den miste lille lukt [emoji30]

Jeg er 5+2 og formen de siste dagene har vært uforskammet fin! Tenker som så at jeg vet aldri om jeg plutselig blir både kvalm og trøtt, så benytter helga og det fine været til å få gjort litt hjemme i huset. I dag har jeg ryddet i alle beddene i hagen og ryddet hele garasjen!

Back
Topp