Hvordan er formen jenter?

6+4 jeg er konstant kvalm, føler meg ubeskrivelig sliten, svimmel, hodepine,noe murring i magen, pupper som er grise ømme, og må tisse tusen ganger for dagen, og reiser jeg meg for kjapt opp så kjennes det ut som jeg forstrekker magen:smiley-ashamed008. Men kvalmen er verst, har ikke lyst på noe, brekker meg av alt og luktesansen er tusen ganger sterkere. Gleder meg til dette blir bedre :)
 
10 uker i dag, formen er fin er ekstremt trøtt og sover mye . Men ikke noe vondt i hode lenger etter start av jern tabletter ♡♡♡ Kvalmen er av og på men mest av ♡
 
Er 5+3 idag.. å no begynner kvalmen å komme mer å mer sigende :(
Er heldigvis ikke like gale enda som sist svangerskap..
Å i tillegg ligger jeg med influensa.. jippi..
Gleder meg til det blir bedre (forhåpentligvis)! :)
Er heldigvis en fin premie etter all slitet
 
Hvordan går det med dere damer?

Her har faktisk kvalmen begynt å melde seg. Vært av og på med småkvalm i et par dager, men i går ble det verre. Kastet opp av tannpussen til og med :p

Håper kvalmen ikke setter seg fast lenge da :)

Her er det puppene som he blitt ømme - det er vondt å få harde klemmer :p så kom det litt menslignende murringer nederst i magen igår og litt idag. Har også blitt mer lettrørt. Senest igår begynte jeg å grine når jeg hørte Demi Lovato's Let It Go på radioen... :p
 
Håper kvalmen ikke setter seg fast lenge da :)

Her er det puppene som he blitt ømme - det er vondt å få harde klemmer :p så kom det litt menslignende murringer nederst i magen igår og litt idag. Har også blitt mer lettrørt. Senest igår begynte jeg å grine når jeg hørte Demi Lovato's Let It Go på radioen... :p

Hehe, de hormonene altså :p men alt dette er nok verdt det til slutt tenker jeg ;) vi får bare "holde" ut :p
 
grovt regnet 5+3.
Kvalm, slapp og litt svimmel. i tillegg "leamus" på øyet xD
Vet fra sist at dette gir seg etterhvert, krysser fingrene for at det stemmer denne gangen også :)
 
Er 5+3 idag.. å no begynner kvalmen å komme mer å mer sigende :(
Er heldigvis ikke like gale enda som sist svangerskap..
Å i tillegg ligger jeg med influensa.. jippi..
Gleder meg til det blir bedre (forhåpentligvis)! :)
Er heldigvis en fin premie etter all slitet

Dette er helt identisk med meg.
Vi er akkurat like langt, jeg har også influensa og kvalmen har begynt siste uken. haha :p
Masse god bedring til deg!
 
Dette er helt identisk med meg.
Vi er akkurat like langt, jeg har også influensa og kvalmen har begynt siste uken. haha :p
Masse god bedring til deg!

Haha, godt å vite at der finnes flere :D hihi
Takk for det! :) å goood bedring til deg også!
 
Back
Topp