Hvordan er formen jenter?

5+4 Ufattelig trøtt! Ganske hormonell/sentimental, men ellers i fin form!
 
9+4, veldig trøtt og litt kvalm.
 
Antageligvis 6+1 i dag, men skal på tidlig UL i dag og får konstatert termin. Som dere ser i signaturen min, så tror vi det må ha skjedd et under for vår del. Spennende med denne sjekken i dag. Grugleder meg, håper bare alt er som det skal. Føler meg trøtt og sliten, men ikke direkte kvalm. Lurer på når det kommer? Når kom det for dere som ble kvalme?
 
Nå har kvalmen vært fraværende i ca 4 dager! Og det er helt herlig. Men den kommer nok tilbake :p Håper ikke det, men sånn var det forrige gang
 
7+4, er veldig slapp, trøtt og kvalm. Kvalmen kommer å går, så godt med kvalme frie dager, men i dag er den ille, håper den gir seg kjapt, masse å gjøre i dag :)
 
10 uker i morgen og fortsatt ekstremt kvalm, kasteropp hele dag og kveld og sengeliggende for over en måned nå......hufffff jeg håper skikkelig at kvalmen gir seg snart...hjelp
 
Urk, her kom kvalmen på meg også denne uken. Forrige runde med min datter var jeg kvalm til rundt uke 14, men kastet aldri opp. Ser ut som det blir samme greia denne gangen. Hadde tydeligvis fortrengt hvor ille det var å være kvalm absolutt hele tiden. Kan ikke si jeg gleder meg spesielt til nyttårsaften i morgen, da jeg heller kunne tenkt meg å ligge hjemme og sove. Særlig ikke når folk skal diskutere menyer og mat hele tiden, he he. Jul og romjul er ikke den morsomste tiden å være gravid med kvalme ;)
 
8+2 og formen er dritt! Kvalme døgnet rundt, brekker meg, trøtt & føler meg utslitt hele dagen..
 
Formen går i bølger sammen med kvalmen. Blir veldig fort trøtt og sliten. Kasta opp litt i går. Har ingen spesielle "cravings" enda ;P
 
5+3 i dag, og formen er ganske fin. Men kjenner jeg er trøtt og sliten.
 
10 uker, ekstrem trøtt og kvalm. Har vært det i to uker så var nødt til å ta postafen for å kunne fungere i jula! Sov hele dagen i går, men jeg er overlykkelig og spent ☺️
 
6+4 og formen er egentlig veldig bra! Trøtt og sliten, og uggen innimellom, men hvis det holder seg på det nivået skal jeg ikke klage! :)
 
7+2 i dag. Grei form egentlig. Svaaaaak kvalme innimellom, litt ømme bryst og litt trøtt. Ellers fin form.
 
10 uker, fortsatt veldig trøtt og sliten. Svimmel til tider..
Fantastisk ømme pupper og ett kranglete bekken.. annet enn det er jo alt bra :D
 
5+3..
Litt øm i brystene,ellers så har jeg
Litt jobbing i livmoren.
Håper det er positiv jobben,vanskelig å vite,da dette er mitt første svangerskap. Jeg er tørst og litt trøtt❤️ tiden går SÅÅ sakte
 
10 uker i morgen og fortsatt ekstremt kvalm, kasteropp hele dag og kveld og sengeliggende for over en måned nå......hufffff jeg håper skikkelig at kvalmen gir seg snart...hjelp
Huff stakkars deg. .du får skikkelig gjennomgå krysse fingre det lettner snart. God bedring ❤❤❤
 
Back
Topp