Hvordan er formen jenter?

veldig dårlig... Vurderer å ta permisjon fra skolen, for nå har jeg vært sykemeldt så lenge og gått glipp av mye. Var lenge dårlig forrige svangerskap også.

ikke mye jeg orker, leverer min datter i barnehagen, sover og henter henne noen timer senere.

Har i tillegg slitt med en forferdelig hoste, hoster til jeg kaster opp, og har i dag hatt migrene. veldig glad for at min datter var hos sin far i dag!

Vil bli i bedre form slik at jeg kan bli en skikkelig mamma igjen!

Helt forferdelig! Er kvalm fra morgen til natt, og ufattelig trøtt.. idag måtte jeg ta meg en dag fri.

Jeg føler meg heldig som ikke har kvalme eller oppkast! Men jeg kjenner ekstremt plagsomme murringer hver dag, er veldig trøtt og har absolutt NULL matlyst. Har gått ned i vekt, det er bare ingenting som frister :( Har dere gode tips? Har kjøleskapet fylt av sunne, friske ting, men får det ikke i meg.. Frokosten er verst, kan bruke en time på å få i meg et knekkerød, noen kjeks og noen bær..! I dag klarte jeg kun en kjeks :( Håper det snur snart!

Begynte på jobb igjen på mandag.. Mye bedre form! Men fortsatt trøtt og blir fort sliten! 10 + 5 i dag :)

Back
Topp