Hvordan er formen jenter?

blessed

Betatt av forumet
Her er det ekstrem tretthet! Sovnet på badegulvet i kveld :dead:
Hodepine, brekninger, riving der nede. Kunne hatt det mye verre men den trettheten er så slitsomt når man har en 4 åring som skal tas vare på ☺️
Hva med dere?☺️

Elendig.. Gleder meg til å bli ferdig med 1 trimester.. Kaster opp hver dag og en del ubehag i livmoren.. Hurra :) er også ganske trøtt for tiden..

Skal ikke klage noe særlig, men en god del kvalm og blir sliten og svimmel av ca alt. Kjempe trøtt, kaster opp tilfeldig er vell det beste å beskrive med. Så får ikke gjort så mye :/
Men fra oppkast 1-3 ganger daglog og konstant kvalme så har det kommet seg litt da :) Men håper det blir litt bedre enn dette :/
Så har jeg begynt å få så vondt nederst i ryggen, hva skjer med det liksom? :/

Skal ikke klage noe særlig, men en god del kvalm og blir sliten og svimmel av ca alt. Kjempe trøtt, kaster opp tilfeldig er vell det beste å beskrive med. Så får ikke gjort så mye :/
Men fra oppkast 1-3 ganger daglog og konstant kvalme så har det kommet seg litt da :) Men håper det blir litt bedre enn dette :/
Så har jeg begynt å få så vondt nederst i ryggen, hva skjer med det liksom? :/

Ja jeg har også begynt å slite med vondt nederst i ryggen.. Skikkelig gåen og støl liksom :/ håpe alt forsvinner magiskvis i uke 12 :p

Elendig :-( trøtt, kvalm og vondt i ryggen.. Har en gutt på 1 år og 10 mnd så kan ikke bare legge meg ned....

Trøtt, men når jeg legger meg får jeg så rastløse bein at jeg ikke får sove! Hadde det ikke vært for at alt skal gå så himla seint på tv så hadde det jo vært greit :p men for all del, jeg klager ikke og lever som normalt :)

Ganske fin! Utrolig trøtt, og så vonde bryster at jeg nesten ikke kan trene.. Hehe!

Elendig egentlig. Jeg er trøtt hele tiden, sover ekstremt mye, blir dødssliten av ingenting, og er konstant kvalm. Innimellom synes jeg det er vanskelig å huske hvorfor jeg frivillig utsetter meg selv for dette. :P

Har vært superkvalm og tappet for energi i noen uker nå, men i går kveld og nå i kveld er formen litt bedre! Skal faktisk prøve meg på litt håndarbeid ;-) ellers har jeg hatt mye "mensmurringer" i går og i dag, og veldig vondt nederst i ryggen.. Det gjør meg superstressa, spesielt siden jeg ikke kan huske at det var sånn i mine to tidligere svangerskap. Ik! Men, er vel helt normalt så jeg må vel bare prøve å roe ned. :-P

Etter en periode der uggenhet tok over for trøtthet og kort lunte har jeg nå gått tilbake til ekstrem trøtthet. I dag måtte jeg bare dra hjem fra universitetet etter å nesten ikke klare å holde øynene åpne på forelesning. Lunta har blitt betraktelig kortere igjen også. På den positive siden har jeg ikke vært uggen på et par dager, men foretrekker egentlig det for da klarte jeg i alle fall å lese. Nå får jeg ikke gjort noen ting :rolleyes:

Ganske greit. Har lavt blodtrykk som gjør meg uggen og sliten. Og veldig trøtt!

Den er utrolig dårlig! Konstant kvalm, kaster opp og helt utslitt. Jeg tar det som et godt tegn, men jeg håper det blir bedre snart:)

Ligger med influensa så kjenner ikke så mye til det andre :/ Livredd for at jeg skal ødelegge noe med all snytingen og hostingen

Helt grei! Er opplagt om dagen men fryktelig kvalm og sliten når jeg kommer hjem fra jobb. :/ håper det blir litt bedre etter 1 trimester :)

Kvalme, oppkast, mye murringer og vondt i korsryggen hele tiden :-( vært sånn nå siden uke 5, er heldigvis sykemeldt. Klarer knapt å fungere hjemme, med en bomba leilighet og en 3 åring som krever oppmerksomhet(for ikke å snakke om han på snart 28 år ;)..hehe)

Helt utslått med kvalme og noe oppkast. Skjønner ikke at dere som har barn klarer å ta dere av de! :P Her ligger jeg krøllet sammen på sofaen, mens samboeren gjør alt for meg. MEN det skal sies at formen i dag ikke er så aller verst, har vært ute av huset til og med :D

Helt utslått med kvalme og noe oppkast. Skjønner ikke at dere som har barn klarer å ta dere av de! :p Her ligger jeg krøllet sammen på sofaen, mens samboeren gjør alt for meg. MEN det skal sies at formen i dag ikke er så aller verst, har vært ute av huset til og med :D

Det er pappaen sin jobb i disse dager :P

Liiiiiiitt bedre, eller kortere kvalmeperioder, men syntes de nesten er mer intense når det først er. Så går kanskje opp i opp. Mindre trøtt da :)

Back
Topp