M
Moderator Irene
Guest
akkurat idag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

no ska da seiast at eg tar ting veldig med ro, når eg har feks laga middag, hengt opp kle eller støvsugd so sette eg meg ned og tar pause. Sånn at eg orka meir enn ein ting om dagen hehe
skrekkblandafryd!
Var litt for varmt på soverommet. Noen netter, når jeg skal snu meg fra høyre til venstre, får jeg en intens smerte i høyre side/lysk. Tidligere har jeg klart å snu meg til tross for smerten, men i natt måtte jeg bare gi opp. Det var så innmari vondt! Så da måtte jeg ligge der med vond rygg og halsbrann, ute av stand til å endre liggestilling. Aner ikke hva denne vondten er, for det skjer bare en natt innimellom
Merker ikke noe til det på dagtid.Jeg har der også sånn på nettene av og til, det stikker skikkeligLitt trøtt etter en slitsom nattVar litt for varmt på soverommet. Noen netter, når jeg skal snu meg fra høyre til venstre, får jeg en intens smerte i høyre side/lysk. Tidligere har jeg klart å snu meg til tross for smerten, men i natt måtte jeg bare gi opp. Det var så innmari vondt! Så da måtte jeg ligge der med vond rygg og halsbrann, ute av stand til å endre liggestilling. Aner ikke hva denne vondten er, for det skjer bare en natt innimellom
Merker ikke noe til det på dagtid.