Hvordan er formen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
OK. Litt vondt i musklene i beina men ellers greit.

Sliiiiiiten!!! Masse blodtrykksfall, vondt i magen når jeg går. Super trøtt:eek:
Dårlig dag i dag:(

I dag er en veldig merkelig dag i grunn. Tåka har ligget tett hele dagen, lufta står i ro. Jeg er vanvittig tung i kropp og hode. Til og med kjæresten kom inn for en ekstra "hvil" før middag - noe som ALDRI skjer. Så dette er rett og slett en tung og dyster dag..

Sliten og trøtt, men ellers ok. Fått trent (hos fysioterapaut), og vært på "bli kjent treff" med barn og foreldre i klassen til jenta. Nå blir det sofaen med hevet bein resten av kvelden ;)

Er så trøtt at jeg vurderer å slå av dataen å legge meg en time eller to

Hovne bein! Aldri hatt det før, ikke i forrige svangerskap heller. Men det har vært 28 grader her i dag og jeg har stått/gått på jobb i hele dag så det har vell sin forklaring. Ellers føler jeg meg litt lei i dag, litt lei av å gå gravid.

Dagen i dag har vore bra, lenge siå eg har hatt ein dag uten muskelsmerter i arma og bein, ikkje hatt behov for å kvila middag heller. Sove godt i natt har eg gjort òg. E ikkje mange av desse gode dagane no for tiå so eg må nyta dei mens eg kan:singing::happy: no ska da seiast at eg tar ting veldig med ro, når eg har feks laga middag, hengt opp kle eller støvsugd so sette eg meg ned og tar pause. Sånn at eg orka meir enn ein ting om dagen hehe;) vore å helst på ein 3 vekers gammal baby og da slo meg at om ca 10 veke sitte me med ein sånn i armane sjøl:woot: skrekkblandafryd!
Eg syns me e flinke so går 9 måna med diverse plager!

Denne dagen har vert ekstra dritt.. Har vert veldig kvalm og spydd hele dagen. Glad jeg ikke spyr hver dag lenger hvertfall :)

Trøtt. Var hjemme i dag og skulle ta meg en liten hvil i 10 tiden i formiddag og våknet 14.30 :eek:

Kroppen har det ganske bra:) Litt vann i hender og ben, men det går fint:) Sliten i hode av tanker ang permisjon, jobb og forventninger...

Litt trøtt etter en slitsom natt :shifty: Var litt for varmt på soverommet. Noen netter, når jeg skal snu meg fra høyre til venstre, får jeg en intens smerte i høyre side/lysk. Tidligere har jeg klart å snu meg til tross for smerten, men i natt måtte jeg bare gi opp. Det var så innmari vondt! Så da måtte jeg ligge der med vond rygg og halsbrann, ute av stand til å endre liggestilling. Aner ikke hva denne vondten er, for det skjer bare en natt innimellom :wideyed: Merker ikke noe til det på dagtid.

Litt trøtt etter en slitsom natt :shifty: Var litt for varmt på soverommet. Noen netter, når jeg skal snu meg fra høyre til venstre, får jeg en intens smerte i høyre side/lysk. Tidligere har jeg klart å snu meg til tross for smerten, men i natt måtte jeg bare gi opp. Det var så innmari vondt! Så da måtte jeg ligge der med vond rygg og halsbrann, ute av stand til å endre liggestilling. Aner ikke hva denne vondten er, for det skjer bare en natt innimellom :wideyed: Merker ikke noe til det på dagtid.
Jeg har der også sånn på nettene av og til, det stikker skikkelig :(

Tipp topp tommel opp :D

Sukk, brått har man elefantføtter, svangerskapsdiabetes og høyt blodtrykk....Men er jo bare 8 uker igjen så får holde ut:-) Heldigvis ikke så dårlig at jeg ikke kan jobbe eller trene, savner dog berlinerboller. God helg til alle dere mama-2-B:-)

Back
Topp