Hvordan er formen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Trøtt og vondt i bekkenet, føler meg så tung og opplåst

Idag var det opp 8 for legetime 9. Skal be om ny sykemelding. Formen akkurat nå; Stikker i siden, kvalm, øm i hodet og helt tom. Sover så dårlig :(

Akkurat nå er jeg vond i bekkenet, ellers helt fin! Sitter på tbanen (1 time vei til praksis skolen) og forbereder undervisningen min mens mini sparker og koser seg i magen min ❤️

I dag er bekkenet helt forjævlig! Lenge siden jeg har hatt så vondt. Blir fysisk uvel av å bevege meg :( I tillegg har det satt seg en skikkelig møkkamuskelknute i ryggen min rett under bhen... Liiiiitt kort lunte om dagen da!

Formen er OK, føler meg bare trøtt, hele tiden. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg kunne sovet hele dagen..

Jeg har veldig vondt i ryggen i dag og er sliten og veldig trøtt og emosjonell :( Deilig at det er helg og at jeg skal hjem til mamma ❤️

Idag er formen super! :) ble sykmeldt før helgen og har slappet heeelt av de siste dagene.. gikk meg en laaang tur idag, måtte ta noen pauser på et par benker, men kom meg rundt løypa :)

Idag har jeg endelig litt energi! Vært på Mathallen, kafe, ryddet, vasket, satt på noen klesvasker og senere kommer svigers på besøk. Og vi skal sette sammen sprinkelsengen. Weeee!

Merker at jeg blir fortere sliten nå, men prøver å holde meg aktiv. Og halsbrannen har kommet!

Back
Topp