Hvordan er formen din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Formen er strålende, men bekkenet liker å plage meg på venstre side. Vært bra noen dager nå, men da jeg skulle sette på plass gressklipperen i ettermiddag gjorde jeg en bevegelse det ikke likte, så nå går jeg her og gnir meg på rumpa og finner ingen behagelig sittestilling.

Begynner på 3.uke nesten uten søvn på grunn av rygg og bekkensmerter... Så, sliten er vel en forsiktig måte å si hvordan jeg føler meg :p

Jeg er kjempe hormonell og på gråten hele tiden, men blitt bedre på kvelden. Nå har jeg trena og det hjalp :-) ellers kjenner jeg at jeg har litt halsbrann :/ Ta en dusj og så sove vel!

Begynt å spy igjen på morran :( tror det er stress som er triggerne.

Formen er kjempebra :-D Var hos jordmor i går og alt var helt tipptopp :-D Sliter med ryggen, men det er jeg vant til så det går helt fint :-) Koser meg masse med å kjenne på en meget aktiv krabat :-) Synes faktisk tiden begynner å gå litt for fort nå ;-)

Er så enormt trøtt etter to netter uten søvn pga kranglete bekken og varme :( Men ellers så har jeg det bra, da oppfører bekkenet seg, haha

Så lenge jeg holder meg i aktivitet så er formen veldig bra :) Har begynt å få litt halsbrann, men ikke så veldig plagsomt enda :)

Overraskende bra :) alene hjemme med storebror på 21 mnder for aller første gang faktisk :p pleier å dra til besteforeldre el. Vis pappaen skal avsted. Men dette går jo så fint som bare det ❤️ godt med litt mamma å barn tid nå mens jeg kan gi han all min oppmerksomhet :D

Jeg merker allerede nå at jeg er tung og sliten i kroppen. Har allerede begynt å få vondt i ryggen. Men bare noen uker til 3.trimester så kanskje ikke så rart? :)

Back
Topp