Hvordan er formen din i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Er 7+4 i dag og var hjemme fra jobb fordi jeg har så vondt i korsryggen, nakken og i rumpen.
Var til naprapat til behandling og det hjalp veldig på. Skal be fastlegen min om henvisning til fysioterapi eller kiropraktor, tror jeg kommer trenge det.

Sov veldig dårlig i natt så håper på en god natts søvn :sleep002

Jeg fikk Afipran i forrige svangerskap , det hjalp mot kvalmen men begynte å skjelve og fikk "restless legs" så set var verre. Det tør jeg ikke prøve igjen, men vet mange syns det hjelper. Får Ranitidin mot magesyre da, hjelper ikke mot kvalmen men kaster ikke opp så mye .. hvis jeg ligger helt i ro. Men alt er bedre enn å kaste opp døgnet rundt..
har du prøvd noe?

Jeg prøvde afrpran for første gang idag, har snart vært sykemeldt i 2 uker. Men jeg fikk akutt magesjau av dem... ikke vet jeg hva som er verst av kvalme eller diare :(

Jeg prøvde afrpran for første gang idag, har snart vært sykemeldt i 2 uker. Men jeg fikk akutt magesjau av dem... ikke vet jeg hva som er verst av kvalme eller diare :(

Uff så kjedelig! Det er en type som heter Zofran eller noe sånt og.. men den var visst tryggest etter første trimester

Forkjøla, feber, muskelverk, tidvis kvalm og gravidtrøtt på toppen [emoji23] Så ikke optimal i dag [emoji23] blei kort dag på jobb. 8+1 i dag <3

Er veldig kvalm for tiden, men ikke noe oppkast..
Emosjonell [emoji28][emoji1365] 6+4 i dag:)

Formen er helt forferdelig 8+1 Idag.
Vært sykemeldt i 3 uker.
Var sånn sist og, så regner ikke med det blir bedre med det første. Ligger i sengen nesten hele dagen med kvalme, oppkast/brekninger og utslitt.,

8+0 her, har vært konstant kvalm siden 5+4, fikk svimmelhet i tillegg i går og oppkast i dag. Jeg er førstegangsfødende og hadde aldri sett for meg at det er så slitsomt å være gravid :hungover: Hvordan fikk du sykmelding? Lurer på om jeg må legge inn årene selv ang. jobb mens kvalmen står på som det verste

8+0 her, har vært konstant kvalm siden 5+4, fikk svimmelhet i tillegg i går og oppkast i dag. Jeg er førstegangsfødende og hadde aldri sett for meg at det er så slitsomt å være gravid :hungover: Hvordan fikk du sykmelding? Lurer på om jeg må legge inn årene selv ang. jobb mens kvalmen står på som det verste

Fikk av fastlegen! Han er heldigvis ikke vanskelig med sånt. Men har hørt om andre som ikke får av samme grunn.
Andre gang her, så er på en måte forberedt Men nei utrolig at man kan bli så dårlig!!

7+1 og kvalm! Dårlig matlyst, eller rettere sagt så er det ingenting som frister. Alt virker kvalmende. I morgest dreiv jeg å brekte meg. Blitt bedre nå på kvelden da.

Fikk av fastlegen! Han er heldigvis ikke vanskelig med sånt. Men har hørt om andre som ikke får av samme grunn.
Andre gang her, så er på en måte forberedt Men nei utrolig at man kan bli så dårlig!!

Ja, tenker det hjelper å være litt forbredt :) Jeg er mest redd for hva sjefen tenker, men slik som formen er nå så er det best å holde sengen :)

kvalmen har begynt å røyne på så fra nå av blir det en liten boks med sylta ingefær med meg på jobb! [emoji23][emoji23] Det gjorde nok lunsjen min til en vesentlig hyggeligere opplevelse enn det det kunne blitt.

7+2 og da jeg våknet var alt av symptomer borte. Ømme pupper, kvalme, var ikke så tissetrengt at blæra holdt på å eksplodere, våknet før alarmen ringte og var uthvilt. Kjenner jeg har en veldig dårlig følelse og går bare å venter bare på blødning. Så for å roe meg har jeg bestilt time til tul i dag kl 10.30. Kall meg gjerne hysterisk, men jeg greier ikke slå meg til ro akkurat nå..

7+2 og da jeg våknet var alt av symptomer borte. Ømme pupper, kvalme, var ikke så tissetrengt at blæra holdt på å eksplodere, våknet før alarmen ringte og var uthvilt. Kjenner jeg har en veldig dårlig følelse og går bare å venter bare på blødning. Så for å roe meg har jeg bestilt time til tul i dag kl 10.30. Kall meg gjerne hysterisk, men jeg greier ikke slå meg til ro akkurat nå..
Symptomer kan gå opp og ned, men samtidig er det viktig å lytte til seg selv, så jeg skjønner deg godt. Lykke til i dag! Håper du får se at alt er i skjønneste orden [emoji8]

Akkurat det samme her Kjempefrustrerende. Og orker jo ikke bidra med noe hjemme.. forrige gang ga det seg i uke 16-18 ca.. så bare å smøre seged tålmodighet!
Hvilken uke er du i?

"Bare" uke 6... så føler jeg har noen lange uker foran meg. Sist ga det seg på dagen i uke 12.

Lurer veldig på om jeg skal ringe og høre meg legen altså.... hm!

6+0 trøtt om kvelden, kvalm av og på, men ikke hver dag. I dag har puppene også begynt å bli litt ømme!

5+2 og trøtt!

6+3 i dag. Symptomene har egentlig kommet og gått hele tiden, men har hatt mensmurringer hver dag. I dag er det ekstra vondt på venstre side. Var på TUL 5+2 og så at det ikke var exu, heldigvis. Ellers grei i formen bortsett fra litt sur! Haha :(

Symptomer kan gå opp og ned, men samtidig er det viktig å lytte til seg selv, så jeg skjønner deg godt. Lykke til i dag! Håper du får se at alt er i skjønneste orden [emoji8]
Takk :) Alt så heldigvis fint ut og vi fikk sett et bankende hjerte :D

Back
Topp