M
Moderator Amalie
Guest
Og hvor langt er du på vei? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Formen er helt forferdelig 8+1 Idag.
Vært sykemeldt i 3 uker.
Var sånn sist og, så regner ikke med det blir bedre med det første. Ligger i sengen nesten hele dagen med kvalme, oppkast/brekninger og utslitt.,
Huff, føler med deg. Har det akkurat likedan. Er kortere på vei, men nettopp blitt sykemeldt seg. Har du forsøkt noe kvalmestillende? Er litt desperat her nå...
Jeg fikk Afipran i forrige svangerskap , det hjalp mot kvalmen men begynte å skjelve og fikk "restless legs" så set var verre. Det tør jeg ikke prøve igjen, men vet mange syns det hjelper. Får Ranitidin mot magesyre da, hjelper ikke mot kvalmen men kaster ikke opp så mye .. hvis jeg ligger helt i ro. Men alt er bedre enn å kaste opp døgnet rundt..
har du prøvd noe?
Prøvde Postafen (?) når jeg var gravid med yngstemann, men ble farlig trøtt. Så brukte ikke de.
Men nå kjenner jeg meg smådesperat - kaster ikke opp, men er så himla kvalm, sliten og ligger kun i senga/sofaen. Prøver å spise ofte, og det gjør så jeg ikke kaster opp. Men denne kvalmen....