Hvordan er formen din i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
4+6 idag og formen er egentlig bra :) ikke kvalm eller noe, men merker at jeg ikke har så mye energi for øyeblikket men det kan komme av at vi pusser opp så er litt sliten Pga det å :p

4+0 i dag :) Formen er i grunn grei! Litt murring og stikking i livmoren og litt trøtt [emoji16]

4+6 og formen er ikke så fin, men av helt andre grunner. Har blitt forkjølet og fått spikerhals

5+0. Formen er så som så, hehe. Står utenfor butikken og venter på at jeg kan gå inn, må nemlig slutte å gråte først. Haha :hilarious:

4+6 i dag og føler meg både trøtt og tung i kroppen. Med litt mild verking i korsryggen og et svakt hint av kvalme. Men sånn ellers så har jeg det topp [emoji16][emoji23]

3+3 og den hadde vært bedre om lillegutt ikke hadde fått en haug med tenner på en gang [emoji14]

5+0 og formen er helt grei! Gikk til helsestasjon i dag for første jordmor time og vasket leiligheten og etter dette var jeg helt slått ut [emoji30] men fikk booket time til tul 28/2 så har iallfall en bra dag selvom jeg er sliten [emoji4]

Formen er helt forferdelig 8+1 Idag.
Vært sykemeldt i 3 uker.
Var sånn sist og, så regner ikke med det blir bedre med det første. Ligger i sengen nesten hele dagen med kvalme, oppkast/brekninger og utslitt.,

Formen er ikke super her altså :( Skikkelig svimmel, som igjen fører til kvalme.. Kastet opp gjentatte ganger på lørdag, men heldigvis ikke kastet opp noe mer siden da! Sykt trøtt, selvom jeg sover 12 timer om natten :p Håper det bedrer seg snart :)

Formen er helt forferdelig 8+1 Idag.
Vært sykemeldt i 3 uker.
Var sånn sist og, så regner ikke med det blir bedre med det første. Ligger i sengen nesten hele dagen med kvalme, oppkast/brekninger og utslitt.,

Huff, føler med deg. Har det akkurat likedan. Er kortere på vei, men nettopp blitt sykemeldt seg. Har du forsøkt noe kvalmestillende? Er litt desperat her nå...

Huff, føler med deg. Har det akkurat likedan. Er kortere på vei, men nettopp blitt sykemeldt seg. Har du forsøkt noe kvalmestillende? Er litt desperat her nå...

Jeg fikk Afipran i forrige svangerskap , det hjalp mot kvalmen men begynte å skjelve og fikk "restless legs" så set var verre. Det tør jeg ikke prøve igjen, men vet mange syns det hjelper. Får Ranitidin mot magesyre da, hjelper ikke mot kvalmen men kaster ikke opp så mye .. hvis jeg ligger helt i ro. Men alt er bedre enn å kaste opp døgnet rundt..
har du prøvd noe?

4+6 og formen er helt fin. Litt trøtt på ettermiddag/kveld, litt ømme bryster, ellers ingen symptomer [emoji1][emoji1303]

Jeg fikk Afipran i forrige svangerskap , det hjalp mot kvalmen men begynte å skjelve og fikk "restless legs" så set var verre. Det tør jeg ikke prøve igjen, men vet mange syns det hjelper. Får Ranitidin mot magesyre da, hjelper ikke mot kvalmen men kaster ikke opp så mye .. hvis jeg ligger helt i ro. Men alt er bedre enn å kaste opp døgnet rundt..
har du prøvd noe?

Prøvde Postafen (?) når jeg var gravid med yngstemann, men ble farlig trøtt. Så brukte ikke de.

Men nå kjenner jeg meg smådesperat - kaster ikke opp, men er så himla kvalm, sliten og ligger kun i senga/sofaen. Prøver å spise ofte, og det gjør så jeg ikke kaster opp. Men denne kvalmen....

Prøvde Postafen (?) når jeg var gravid med yngstemann, men ble farlig trøtt. Så brukte ikke de.

Men nå kjenner jeg meg smådesperat - kaster ikke opp, men er så himla kvalm, sliten og ligger kun i senga/sofaen. Prøver å spise ofte, og det gjør så jeg ikke kaster opp. Men denne kvalmen....

Akkurat det samme her Kjempefrustrerende. Og orker jo ikke bidra med noe hjemme.. forrige gang ga det seg i uke 16-18 ca.. så bare å smøre seged tålmodighet!
Hvilken uke er du i?

Back
Topp