10+5 i dag og kvalm noen dager andre dagen Finn
men har selvfølgelig fått bekkenplager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svarJeg er og heelt ferdig! Føler jeg går konstant å gjesper. Men det er mye jobb for kroppen å ruge babylytt til kroppen å slapp av når du kjenner deg trøtt
![]()
Sist gang gikk jeg helt tom for energi i 2. trimester. Viste seg at jeg hadde for lite jern i kroppen og ble bedre når jeg tok tilskudd. Det skader jo ikke å ta en sjekk.Føler den er verre enn starten (13+1), konstant trøtt, lite energi og til tider kvalme. Normalt at man blir mer trøtt utover svangerskapet??
Kan du ha lavt blodtrykk? Høres ikke bra ut12+3 idag og vil si at jeg er i verre form nå enn jeg har vært tidligere i svangerskapet. Besvimer hele tiden. I går datt jeg om mens jeg satt på do, idag besvimte jeg i bilen (kjørte ikke heldigvis) og sist uke besvimte jeg med 2 andre anledninger. Jeg er svimmel hele tiden![]()
Kan du ha lavt blodtrykk? Høres ikke bra ut![]()
Ja![]()
Men merker det mest etter å ha vært en lange dag på jobb! Er da jeg besvimer. Så gikk ned til 50% sykemelding men har merke nå at det er heller ikke nok etter å ha besvimt 2 ganger denne uken. Så blir nok 100% sykemelding på mandag kan jeg tenke megmen forhåpentligvis går det snart over
![]()
Tusen takk! Krysser fingrene for at jeg blir fin i formen fort jeg ogsåUffhåper det bedrer seg snart! God bedring
![]()
Uff omgangen er forferdelig! Jeg fikk den i tillegg til ekstrem svangerskapskvalmeFormen er helt forferdelig! Har fått omgangssyke, og gjør ikke noe annet enn å kaste opp. Sendes masse, masse medfølelse til dere som har det sånn pga svangerskapet!!![]()
Følte meg bedre i går og idag, men nå er kvalmen tilbakejeg håper det bare er i kveld, har ikke lyst at hele desember skal bli ødelagt
![]()
Akkurat som meg... Vart skikkeleg optimist før helga og tenkte at no snur det! Var verre ein nokon gong i går...mistenker det har med at eg får i meg for lite drikke om dagen. Skikkeleg hovudverk i heile går. Har lova meg sjølv å ta kontakt med legevakta i dag om hovudverken kjem tilbake-sjekke væskebalansen..