Hvordan er formen deres nå?

10+5 i dag og kvalm noen dager andre dagen Finn:) men har selvfølgelig fått bekkenplager :(
 
Jeg er og heelt ferdig! Føler jeg går konstant å gjesper. Men det er mye jobb for kroppen å ruge baby ❤️ lytt til kroppen å slapp av når du kjenner deg trøtt :)
Takk for svar ❤️ må nok bare akseptere at jeg er litt mer trøtt en vanlig, selvom det ikke er like greit alltid
 
Føler den er verre enn starten (13+1), konstant trøtt, lite energi og til tider kvalme. Normalt at man blir mer trøtt utover svangerskapet??
Sist gang gikk jeg helt tom for energi i 2. trimester. Viste seg at jeg hadde for lite jern i kroppen og ble bedre når jeg tok tilskudd. Det skader jo ikke å ta en sjekk.
 
11+5 og spyr fremdeles.. 100% sykmeldt! Gleder meg til det gir seg ved at 14 uker.. hehe.. *galgenhumor-hvordan-skal-man-ellers-ta-det*
 
12+3 idag og vil si at jeg er i verre form nå enn jeg har vært tidligere i svangerskapet. Besvimer hele tiden. I går datt jeg om mens jeg satt på do, idag besvimte jeg i bilen (kjørte ikke heldigvis) og sist uke besvimte jeg med 2 andre anledninger. Jeg er svimmel hele tiden :(
 
12+3 idag og vil si at jeg er i verre form nå enn jeg har vært tidligere i svangerskapet. Besvimer hele tiden. I går datt jeg om mens jeg satt på do, idag besvimte jeg i bilen (kjørte ikke heldigvis) og sist uke besvimte jeg med 2 andre anledninger. Jeg er svimmel hele tiden :(
Kan du ha lavt blodtrykk? Høres ikke bra ut :(
 
Kan du ha lavt blodtrykk? Høres ikke bra ut :(

Ja :(
Men merker det mest etter å ha vært en lange dag på jobb! Er da jeg besvimer. Så gikk ned til 50% sykemelding men har merke nå at det er heller ikke nok etter å ha besvimt 2 ganger denne uken. Så blir nok 100% sykemelding på mandag kan jeg tenke meg :( men forhåpentligvis går det snart over :)
 
Ja :(
Men merker det mest etter å ha vært en lange dag på jobb! Er da jeg besvimer. Så gikk ned til 50% sykemelding men har merke nå at det er heller ikke nok etter å ha besvimt 2 ganger denne uken. Så blir nok 100% sykemelding på mandag kan jeg tenke meg :( men forhåpentligvis går det snart over :)

Uff :( håper det bedrer seg snart! God bedring :)
 
Formen er helt forferdelig! Har fått omgangssyke, og gjør ikke noe annet enn å kaste opp. Sendes masse, masse medfølelse til dere som har det sånn pga svangerskapet!! ❤️
Uff omgangen er forferdelig! Jeg fikk den i tillegg til ekstrem svangerskapskvalme :p haha trodde jeg skulle dø
 
11+5 og føler kanskje formen har lettet litt? :-D om det ikke bre er ønsketenkning ;-) sykemeldt ut desember uansett pga formen i sist svangerskap.. så.. time will show!
 
Følte meg bedre i går og idag, men nå er kvalmen tilbake :( jeg håper det bare er i kveld, har ikke lyst at hele desember skal bli ødelagt :(
 
Følte meg bedre i går og idag, men nå er kvalmen tilbake :( jeg håper det bare er i kveld, har ikke lyst at hele desember skal bli ødelagt :(

Akkurat som meg... Vart skikkeleg optimist før helga og tenkte at no snur det! Var verre ein nokon gong i går...mistenker det har med at eg får i meg for lite drikke om dagen. Skikkeleg hovudverk i heile går. Har lova meg sjølv å ta kontakt med legevakta i dag om hovudverken kjem tilbake-sjekke væskebalansen..
 
Akkurat som meg... Vart skikkeleg optimist før helga og tenkte at no snur det! Var verre ein nokon gong i går...mistenker det har med at eg får i meg for lite drikke om dagen. Skikkeleg hovudverk i heile går. Har lova meg sjølv å ta kontakt med legevakta i dag om hovudverken kjem tilbake-sjekke væskebalansen..

Uff :( ja, deg må du gjøre! Er ikke noe godt det der! :(
 
Her har kvalmen tatt seg opp igjen, er straks 12 uker.. Har ikke kommet meg ut av huset i helgen :( Lurer på om jeg skal bestille legetime for å høre om sykmelding eller om satse på at det blir bedre til i morgen.. :)
 
Klarer ikke sove, er sykt kvalm... :/
 
Jeg spyr ennå av og på, ikke hver dag men hver uke. Går fortsatt ned i vekt, er 12+6 idag...har hatt mye migrene og. Så formen er fortsatt veldig dårlig :/
 
Jeg trodde faktisk jeg var på bedringens vei, men har kastet opp hver dag nå:( 13+2... så får håpe det snart gir seg
 
Back
Topp