Er 12+0 i dag. Ligger på sykehuset og får væske 3. dag på rad. Syns ikke at formen er bedre. Kastet opp over 20 ganger på søndag og kaster opp så og si hver dag. Kvalm det meste av dagen og får nesten ikke i meg hverken mat eller drikke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffaEr 12+0 i dag. Ligger på sykehuset og får væske 3. dag på rad. Syns ikke at formen er bedre. Kastet opp over 20 ganger på søndag og kaster opp så og si hver dag. Kvalm det meste av dagen og får nesten ikke i meg hverken mat eller drikke![]()
God bedring herfra også! Det hørtes ikke bra ut, men bra du er på sykehus og får nødvendig hjelpUffahåper du kommer deg etterhvert! God bedring
![]()
Jeg begynte å blir litt bedre i uke 10. Men plutselig snudde det i uke 12 igjen. Nå er jeg konstant kvalm og kaster opp flere ganger hver dag![]()
Jeg er og heelt ferdig! Føler jeg går konstant å gjesper. Men det er mye jobb for kroppen å ruge babyFøler den er verre enn starten (13+1), konstant trøtt, lite energi og til tider kvalme. Normalt at man blir mer trøtt utover svangerskapet??
hadde litt bedring forrige uke, men tilbake til kvalmen nå gitt
og jeg som tenkte meg tilbake på jobb
jaja, det blir vel omsider Uffahåper du kommer deg etterhvert! God bedring
![]()
God bedring herfra også! Det hørtes ikke bra ut, men bra du er på sykehus og får nødvendig hjelp![]()