Hvordan er formen deres nå?

Er 12+0 i dag. Ligger på sykehuset og får væske 3. dag på rad. Syns ikke at formen er bedre. Kastet opp over 20 ganger på søndag og kaster opp så og si hver dag. Kvalm det meste av dagen og får nesten ikke i meg hverken mat eller drikke :(
 
Er 12+0 i dag. Ligger på sykehuset og får væske 3. dag på rad. Syns ikke at formen er bedre. Kastet opp over 20 ganger på søndag og kaster opp så og si hver dag. Kvalm det meste av dagen og får nesten ikke i meg hverken mat eller drikke :(
Uffa :( håper du kommer deg etterhvert! God bedring❤️
 
Føler den er verre enn starten (13+1), konstant trøtt, lite energi og til tider kvalme. Normalt at man blir mer trøtt utover svangerskapet??
 
Føler den er verre enn starten (13+1), konstant trøtt, lite energi og til tider kvalme. Normalt at man blir mer trøtt utover svangerskapet??
Jeg er og heelt ferdig! Føler jeg går konstant å gjesper. Men det er mye jobb for kroppen å ruge baby ❤️ lytt til kroppen å slapp av når du kjenner deg trøtt :)
 
13+0 og sykmeldt i 3 nye uker :yuck: hadde litt bedring forrige uke, men tilbake til kvalmen nå gitt :yuck: og jeg som tenkte meg tilbake på jobb:sorry: jaja, det blir vel omsider :)
 
11+6 i dag, kvalmen begynner å slippe bittelitt taket, men har fortsatt lavt blodtrykk.. må sove over 9t hver natt hvis ikke får jeg migrene, og er generelt veldig trøtt..
 
Vært i kjempefin form fra dag en, litt trøttere enn vanlig. Men i dag 11+5 ble jeg akutt kvalm... :wtf:Håper det bare er noe forbigående.. kjenner jeg er litt dårlig i magen også.
 
Jeg syns faktisk det er litt verre nå 11+4. Er så ufattelig trøtt, det begynner å gå ut over sønnen min stakkars. Han har ikke en veldig aktiv mamma for tiden. Blæ!
 
Formen er helt forferdelig! Har fått omgangssyke, og gjør ikke noe annet enn å kaste opp. Sendes masse, masse medfølelse til dere som har det sånn pga svangerskapet!! ❤️
 
Like dårlig denne gang som alle andre ganger... kvalm, trøtt og bekkenløsning fra helvete. Jaja fram med krykker og søke om handikap bevis igjen da!
 
Er 12 +4 i dag :happy: Kvalmen har egentlig gitt seg, men mye trøtt og sliten...pluss at bekkenet har begynt å krangle litt...forrige gang begynte det ikke så tidlig...så dette kan bli spennende :shifty:
 
Jeg har vært kjempelite kvalm idag, og kastet heller ikke opp idag på formiddagen. Hadde tenkt å skrive om det i jubeltråden, helt til jeg stod og pusset tennene, og hele kveldsen og middagen kom i retur :(
 
Skikkelig dritt.. :( hadde en god periode midt på dagen idag men måtte dra hjem fra bursdag tidlig og har kastet opp og vert uggen siden :( håper jeg får sove og at det er bedre imorgen :)
 
Fortsatt kvalm av og på, trøtt og sliten i løpet av dagen. Nå kaster jeg ikke opp hver dag. Jobber 40% og sliten etter en dag på jobben så føler jeg jobber passe mengde nå, skal til legen i morgen så får se hva han sier ang sykemelding videre :)
 
Føler meg stort sett dårlig, og sover endel iløpet av dagen. Har av og til noen spyfrie dager! Jeg føler meg som en elendig mamma for tiden som ikke klarer å være med på omtrent noe som helst :( Frykten for å miste tærer forferdelig på psyken i tillegg. Så i dag skal jeg i samtale med ei på jordmorkontoret som har spesialisert seg på gravide som sliter. Håper det kan hjelpe :)
 
12+6 og er fortsatt liggende. Veldig kvalm så tørr nesten ikke snu meg. Om jeg rører meg så blir det spying.
 
Back
Topp