Hvordan er formen deres for tiden, jenter?

trillefant

Flørter med forumet
Det lurer jeg på!  Og hvor er det blitt av alle sammen?? Det er nesten ingen nye innlegg her lenger?

Vil si at formen min er god..merker at kroppen er blitt tyngre og blir fort sliten av å stå og gå for mye! Er fremdeles i 100 % jobb...Satser på å holde ut til sommerferien:D

Heihei :) formen er ikke på topp lengre. Er sliten og vond men er jo snart i mål også da :) prøver å nyte det fine været;) sitter litt i sola å litt i skyggen . Ære være vannisen ;):) er 34 uker i dag så syntes småen kan komme om 3 uker :);)

Merker at jeg blir fortere sliten. Sånn ellers er vel kroppen i god form. 
33+2, så heldigvis ikke så lenge igjen nå :)

Ja det er ikke så mye liv her, kan ikke si jeg har bidratt stort selv...
Her er formen ok, men føler meg som en elefant, kan ikke huske jeg synes det var tungt forrje gang men nå synes jeg tiden går saaakte :) Ikke lenge igjen til Juli :D

Her er formen på topp
Merker kanskje at jeg har en stor kul på magen som jeg ikke er vant til, men det er bare kos

Vi får glede oss til juli, da er plagene over og vi kan endelig bysse på hver vårt lille gull :) Siste innespurt nå - måtte det gå fort...!

Jeg har vært inne på forumet og lest nesten daglig, men jeg får ikke til å logge meg inn og svare når jeg er inne via Ipaden :( Derfor det er lite aktivitet fra meg, desverre.
Noen som vet hvordan jeg kan fikse det..?

tja, skal ikkje klage så masse. formen er grei så lenge eg tar det med ro og porsjonerer arbeidet utover dagen. har jo ganske så lenge igjen eg, i forhold til dei fleste her inne, så håper at det holder seg sånn ei stund til.   

trillefant skrev:
Vi får glede oss til juli, da er plagene over og vi kan endelig bysse på hver vårt lille gull :) Siste innespurt nå - måtte det gå fort...!

Jeg har vært inne på forumet og lest nesten daglig, men jeg får ikke til å logge meg inn og svare når jeg er inne via Ipaden :( Derfor det er lite aktivitet fra meg, desverre.

Hm nei jeg vet desverre ikke. Jeg skriver fra Iphonen , merker ingenting på den. Skriv det på Generelt forumet :) sikkert noen som kan hjelpe det med det :)

Sliten og trøtt, men fortsatt i 100% jobb. Merker det godt i korsrygg/bekken på slutten av dagen (kontorjobb) så legen har anbefalt jeg reduserer til 60 el 80% siste mnd.
Ellers er jeg større enn sist, og merker at det er ganske annerledes å gå gravid med en unge fra før å gi oppmerksomhet, men samtidig er det litt greit også for tida som gravid går mye fortere når en ikke har så mye tid å sitte å fundere på allslags

Så lenge jeg ikke gjør noe som helst, er formen bra;-) Så fort jeg er i aktivitet føler jeg meg uvel og føler jeg må besvime. Sover veldig mye dårligere enn tidligere, og spyr flere netter i uken pga halsbrann som jeg har nesten hele tiden. Men det er verd det, for om 5 uker kommer vidunderet !!!!!

Etter jeg ble 90% sm så har formen tatt seg opp.
Jeg har mye bedre dager,mindre kynnere,mer stabil puls(den har vært svingende og høy tidligere)Bekkenet er stabilt.

heilt greie..har 10 dager igjen i jobb også starte permen min.. snart 4,5 uke igjen.. ble overraska over kor lite tid det e igjen..har liksom godt rundt og tenkt at å det e lenge te eg ska ha hehe.. trodde aldri at eg sko ha den følelsen någen gang :P har en del tunge kynnere for tiden.. så eg må faktisk puste litt jevnt igjennom..så merke det nærme seg... beinå tar knekken på meg eg går for mye glemme ut å sette meg ned..har det for travelt på jobb og hjemme.. så avslapping i påsken hjelpe på :D

31+5 her.. Formen generelt kunne vært veldig bra tror jeg :o)
Men dessverre har jeg vært liggende med kort livmorhals siden uke 26. Så ukene går utrolig sakte :( Bare gleder meg til uke 34 er nådd... Begynner å få mye hodepine,dårlig matlyst, og ryggsmerter av å bare ligge hver dag.. : /

hope<3 skrev:

trillefant skrev:

Hm nei jeg vet desverre ikke. Jeg skriver fra Iphonen , merker ingenting på den. Skriv det på Generelt forumet :) sikkert noen som kan hjelpe det med det :)

Jeg fant utav det!! Var visst bare å skru på JavaScript.... He, he, jeg er ikke noe datageni, det skal være visst

Beautyjea89 skrev:
31+5 her.. Formen generelt kunne vært veldig bra tror jeg :o)
Men dessverre har jeg vært liggende med kort livmorhals siden uke 26. Så ukene går utrolig sakte :( Bare gleder meg til uke 34 er nådd... Begynner å få mye hodepine,dårlig matlyst, og ryggsmerter av å bare ligge hver dag.. : /

Off, det var ikke kjekt å høre!! Men tenk så flink ruger du har vært, som snart har nådd målet ditt om å komme til uke 34  Håper den lille holder seg inne en stund til, masse lykke til!!

trillefant skrev:

mstorvik skrev:
Elendig, ICP suger. :(

Vil du fortelle va ICP er? Det har jeg ingen erfaring med.

Intrahepatisk Kolestase. Alvorlig svangerskapskløe med forhøyede gallesyreverdier. Kan være veldig skadelig for barnet om verdiene blir for høye. Så jeg går til kontroll på sykehuset annenhver dag. Det er ganske tungt siden jeg har en ny lege som jeg må forholde meg til hver gang og de har forskjellige meninger med hva man burde gjøre videre. Så jeg får aldri helt en plan om hva som skjer videre, og får for øvrig veldig lite info. http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Komplikasjoner-og-forebygging/-Jeg-unner-ingen-andre-denne-usikkerheten/ Her kan du lese litt mer utfyllende om hva det er, og følgene det kan ha. :)

Nei det er ikke så aktivt her inne.. vi er vel noen travle frøkner;-)

Idag har jeg tatt en av de smarteste valgene på lenge! Har gått og hatt vondt i rygg og hofter/bekken lenge og igår trodde jeg at jeg aldri skulle klare å gå igjen.. hadde så vondt! Så nå er jeg sykemeldt 80% de neste 3 ukene, etter det har jeg en uke ferie og deretter starter permisjonstiden!!

Er glad jeg har holdt ut så lenge på jobb, men nå er det ikke verdt det lenger.. å skulle sulle rundt på jobb når det verker som det gjør etterpå! Helsen først!

Back
Topp