trillefant
Flørter med forumet
Det lurer jeg på!
Og hvor er det blitt av alle sammen?? Det er nesten ingen nye innlegg her lenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får glede oss til juli, da er plagene over og vi kan endelig bysse på hver vårt lille gull :) Siste innespurt nå - måtte det gå fort...!trillefant skrev:
Jeg har vært inne på forumet og lest nesten daglig, men jeg får ikke til å logge meg inn og svare når jeg er inne via Ipaden :( Derfor det er lite aktivitet fra meg, desverre.
Noen som vet hvordan jeg kan fikse det..?
hope<3 skrev:
Vi får glede oss til juli, da er plagene over og vi kan endelig bysse på hver vårt lille gull :) Siste innespurt nå - måtte det gå fort...!trillefant skrev:
Jeg har vært inne på forumet og lest nesten daglig, men jeg får ikke til å logge meg inn og svare når jeg er inne via Ipaden :( Derfor det er lite aktivitet fra meg, desverre.
Noen som vet hvordan jeg kan fikse det..?
Hm nei jeg vet desverre ikke. Jeg skriver fra Iphonen , merker ingenting på den. Skriv det på Generelt forumet :) sikkert noen som kan hjelpe det med det :)
31+5 her.. Formen generelt kunne vært veldig bra tror jeg :o)Beautyjea89 skrev:
Men dessverre har jeg vært liggende med kort livmorhals siden uke 26. Så ukene går utrolig sakte :( Bare gleder meg til uke 34 er nådd... Begynner å få mye hodepine,dårlig matlyst, og ryggsmerter av å bare ligge hver dag.. : /
Elendig, ICP suger. :(mstorvik skrev:
trillefant skrev:
Elendig, ICP suger. :(mstorvik skrev:
Vil du fortelle va ICP er? Det har jeg ingen erfaring med.