Hvordan er formen damer?

skrapa

Forelsket i forumet
Jeg er kjempekvalm, oppblåst, trøtt, veldig ømme bryster..

Da jeg våknet idag var jeg plutselig veldig gravid. :)

Hvordan går det med dere andre?
 
Trøtt, kvalm innimellom, oppblåst og Sliiiiten!
Jeg går på lutinus så jeg vet ikke om det er bivirkningene fra de eller graviditet symptomer :) Men jeg klager ikke, jeg tar hjertelig imot det ❤
 
Trøtt, kvalm innimellom, oppblåst og Sliiiiten!
Jeg går på lutinus så jeg vet ikke om det er bivirkningene fra de eller graviditet symptomer :) Men jeg klager ikke, jeg tar hjertelig imot det ❤

Hva er lutinus?

Jeg koser meg med symptomene nå :) det ble plutselig litt mer virkelig nå :)
 
Hva er lutinus?

Jeg koser meg med symptomene nå :) det ble plutselig litt mer virkelig nå :)
Lutinus er progesteronstøtten ;) Jeg bruker det for jeg har blitt gravid igjennom ivf :) Progesteron er noe kroppen selv produserer, jeg får bare litt ekstra. Hjelper også mot spontanabort ❤
 
Lutinus er progesteronstøtten ;) Jeg bruker det for jeg har blitt gravid igjennom ivf :) Progesteron er noe kroppen selv produserer, jeg får bare litt ekstra. Hjelper også mot spontanabort ❤

Å :) da er det jo ekstra spennende :)
 
Jeg er super trøtt om dagen, veldig oppblåst, sliten og er bittelitt kvalm om morgenen og kvelden. men ellers så er jeg I strålende form :)
 
Her er formen ganske bra, enda:) Eneste jeg merker er at jeg må på do hele tiden:p Også er jeg endel trøtt:hungover:
 
Litt ømme pupper og litt murring innimellom. Ellers nada... Har hatt så mange tidlige symptomer i de andre svangerskapene, og de er litt savnet.
 
Føler meg supergravid nå.. ;) håper det er et godt tegn. Hvis termin er riktig har jeg faktisk vært kvalm siden tre dager etter eggløsningen ca.. ;)
 
Er uforskammet frisk og fin. Trøttheten fra forrige uke har til og med avtatt... Er 5+3 så det kan vel komme ennå!
 
Jeg har stikkinger og tisser mye, men ellers merker jeg ingenting til symptomer. Husker ikke når de kom sist, men håper jeg føler meg litt gravid snart, bare for trygghetens skyld :)
 
Er i uke 20 snart.. Mega trøtt og kan sovne opptil 3 ganger etter jeg har vært våken fra 9 om morningen og da er det som oftest rundt en time med søvn! Ellers litt hodepine, veldig kløe på mage og bryst og litt under føtter. Sovner på jobb også så vurderer nesten å måtte ta noen dager hjemme og bare sove...
 
Er i uke 20 snart.. Mega trøtt og kan sovne opptil 3 ganger etter jeg har vært våken fra 9 om morningen og da er det som oftest rundt en time med søvn! Ellers litt hodepine, veldig kløe på mage og bryst og litt under føtter. Sovner på jobb også så vurderer nesten å måtte ta noen dager hjemme og bare sove...
Oi sovner du på jobb!?

Da hadde jeg måttet ta en gradert sykemelding tror jwg, for å få nok søvn. Har ikke en jobb der man kan være uopplagt
 
Merker heldigvis ikke noe enda:happy: men regner med det kommer fort nok? Har vært dårlig med de tre forgje:angelic:
 
Sinnsykt oppblåst, trøtt og sliten.. Og ømme brystvorter!
 
Trøtt, kvalm innimellom, oppblåst og Sliiiiten!
Jeg går på lutinus så jeg vet ikke om det er bivirkningene fra de eller graviditet symptomer :) Men jeg klager ikke, jeg tar hjertelig imot det ❤

jeg går på Crinone :) har hatt 3 SA før sønnen min :) var ikke kvalm med han, og ikke spesielt enda, bank i bordet og håper det holder seg sånn!
 
Back
Topp