Hvordan er formen damer?

Merker ingenting enda, og nyter det!
 
Merker ikke så mye enda, og det bekymrer meg litt siden jeg hadde mange symptomer tidlig sist. Opplevd noen kvalmebyger, ganske trøtt og tisser mye. Ellers har jeg murring, stikkinger og ilinger i mage, korsrygg og ben nesten hele tiden ^^ Legen mente d var normalt, men jeg kan ikke huske at det var sånn sist. Brystene merker jeg nesten ingenting på, men jeg ammer fremdeles nr 1, så det er kanskje derfor?!
 
Merker ikke så mye enda, og det bekymrer meg litt siden jeg hadde mange symptomer tidlig sist. Opplevd noen kvalmebyger, ganske trøtt og tisser mye. Ellers har jeg murring, stikkinger og ilinger i mage, korsrygg og ben nesten hele tiden ^^ Legen mente d var normalt, men jeg kan ikke huske at det var sånn sist. Brystene merker jeg nesten ingenting på, men jeg ammer fremdeles nr 1, så det er kanskje derfor?!

Her er også symptomene litt svakere enn det jeg kan huske at de var første gangen. Amma førstemann fram til forrige uke, og tror at puppene er litt mer "herda" nå rett og slett, at det gjør at de ikke er like ømme som sist. Og så er jo alle svangerskap ulike :)
 
I ettermidag har jeg følt et snev av uggenhet noen ganger :) vil jo ikke bli veldig kvalm, men koser meg litt med de moderate symptomene :)
 
For all del nyt at dere er i god form og ikke kvalm osv for det unner jeg ikke min verste fiende en gang :(
Jeg er så kvalm at jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er 4 uker i dag så dette blir ett langt steg mot 12 uker og forhåpentligvis at det gir seg da, forrige gang hadde jeg det på og av til småen var født og toppet det hele med å spy sammen med riene :sour: Vondt i puppene, så vondt at mannen kan ikke være borti de og stikninger i magen til tider ganske vonde faktisk :(
 
Jeg har skikkelig humørsvigninger. Godt humør ene øyeblikket så snur det plutselig.
 
Jeg har oppblåst mage,stikninger i magen av og til, spisiellt hvis jeg beveger meg mye. Så har jeg ømme bryst. Ser at alle de symptomene ikke er uvanlige så det er litt betryggende ...
 
Og der kom vannet i hender og føtter, og jeg er bare 5+3! Dette lover ikke bra, dersom det forsetter.
I mine to forrige sv.skap var jeg kjempe plaget meg vann og ødem, la sikkert på meg 10kg i bare vann..!
 
det er tidlig å få vann!! Var mye plaget i første svangerskap jeg, men slapp lettere andre gangen. Håper å slippe nå.

Men den trøtta da dere! Helt sykt trøtt her nå. Og jeg kan ikke sove... Selv om jeg kjenner jeg egentlig bare må...
 
Jeg fikk også mye vann med forrige, gikk opp godt over 30 kg totalt.. Men det jeg kjenner allerede nå, som bekymrer meg, er at begge hendene dovner bort fort hvis jeg ligger på de, eller får de litt i press på et vis. Vært sånn i ei uke nå, standard at hånda jeg har hatt ved hodet er helt nummen når jeg våkner.

Hadde det sånn de siste 2mnd av forrige svangerskap også, da var det jo pga hevelser og vann som klemte på nervene i hånda. Den gangen var det noen fingre som jeg mista følelsen helt i et par uker før fødsel, og de ble ikke vanlige igjen før litt etter fødselen.

Jeg skjønner ikke hvorfor hendene mine dovner bort allerede nå?
 
Jeg er mye uggen form og svimmel,men går over litt utover dagen :) oppblåst og trøtt :p
 
For all del nyt at dere er i god form og ikke kvalm osv for det unner jeg ikke min verste fiende en gang :(
Jeg er så kvalm at jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er 4 uker i dag så dette blir ett langt steg mot 12 uker og forhåpentligvis at det gir seg da, forrige gang hadde jeg det på og av til småen var født og toppet det hele med å spy sammen med riene :sour: Vondt i puppene, så vondt at mannen kan ikke være borti de og stikninger i magen til tider ganske vonde faktisk :(

Stakkars deg hvis da hjelpe på så ligg eg strak med oppkast og diaré er 6+1.. Eg e heilt ødelagt... Dette er nummer fem og den siste for vår del, prøve å motivera meg med att dette er siste gang, men da fungere utrulig dårlig.. Sukk - her går det i sitronbrus og eplebitar ... God "bedrings klem "
 
Back
Topp