Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigerfar døde for 2,5 år siden, og jeg rakk desverre ikke å bli godt kjent med ham. Svigermor er et fantastisk herlig menneske, vil si vi har et godt forhold - men vi sees ikke så ofte til tross for at hun bor nærme oss. Kanskje litt mer når lillebror kommer, siden jeg er i permisjon og hun er blitt pensjonist.
Huff, høres ikke kjekt ut.Ikke et forhold jeg kan skryte av.! Veldig dumt at det er slik, men har vært slik fra dag 1 av..! :/
Så flottJeg har en fantastisk svigermor, er veldig glad i henne![]()
Huff, ikke bra. Var det hun som favoriserte ene barnet deres? Eller blander jeg nå?Svigerfar er ikke tilsede i vårt liv, så det er ikke eksisterende. Forholdet til svigermor er anstrengt og krevende.
Åh så flott dere kaller opp etter han da<3<3Svigerfar døde dessverre før jeg traff hamvi skal kalle opp babyen etter han da <3 svigermor og hennes nye mann er helt supre
![]()
![]()
Ja, hun gjør det også. Det er komplisert... Det er mye som er feil i denne sammenhengen. Men siden barna våre kun har bestemødre og ingen bestefedre, velger vi å svelge gigantiske kameler, ofte.Huff, ikke bra. Var det hun som favoriserte ene barnet deres? Eller blander jeg nå?
Ja <3 sambo savner faren sin veldigÅh så flott dere kaller opp etter han da<3<3