Hvordan er forholdet til svigers?

Svigerfar døde for 2,5 år siden, og jeg rakk desverre ikke å bli godt kjent med ham. Svigermor er et fantastisk herlig menneske, vil si vi har et godt forhold - men vi sees ikke så ofte til tross for at hun bor nærme oss. Kanskje litt mer når lillebror kommer, siden jeg er i permisjon og hun er blitt pensjonist.

Helt fantastisk!! :) Føler meg som en datter i huset! De stiller alltid opp og de elsker å ha datteren vår (både på overnatting, hente i bhg, besøk, bytur osv). Vi bor heldigvis i samme lille by, og er masse sammen med dem både i ukedager og på hytta i skjærgården i ferier og helger :) Føler meg veldig heldig!

Svigerfar er ikke tilsede i vårt liv, så det er ikke eksisterende. Forholdet til svigermor er anstrengt og krevende.

Føler meg heldig som har så fine svigerforeldre og at ungene har så herlige besteforeldre:)
Nå bor vi i samme feltet som de, men før bodde vi 50 mil unna. Allikevel så hadde ungene et bedre forhold til de enn mine foreldre!

Anstrengt og dårlig :( veldig synd, men det er ett kapittel for seg selv som de desverre har skrevet

Svigerfar døde for 2,5 år siden, og jeg rakk desverre ikke å bli godt kjent med ham. Svigermor er et fantastisk herlig menneske, vil si vi har et godt forhold - men vi sees ikke så ofte til tross for at hun bor nærme oss. Kanskje litt mer når lillebror kommer, siden jeg er i permisjon og hun er blitt pensjonist.

Godt forholdet til svigermor er godt:)
Da blir det kanskje naturlig mer ja.
Ikke et forhold jeg kan skryte av.! Veldig dumt at det er slik, men har vært slik fra dag 1 av..! :/
Huff, høres ikke kjekt ut.
Hva er det som gjør det slikt:/?

Svigerfar døde dessverre før jeg traff ham :( vi skal kalle opp babyen etter han da <3 svigermor og hennes nye mann er helt supre :) :)

Svigerfar er ikke tilsede i vårt liv, så det er ikke eksisterende. Forholdet til svigermor er anstrengt og krevende.
Huff, ikke bra. Var det hun som favoriserte ene barnet deres? Eller blander jeg nå?

Huff, ikke bra. Var det hun som favoriserte ene barnet deres? Eller blander jeg nå?
Ja, hun gjør det også. Det er komplisert... Det er mye som er feil i denne sammenhengen. Men siden barna våre kun har bestemødre og ingen bestefedre, velger vi å svelge gigantiske kameler, ofte.

Helt greit forhold. De bor dessverre litt langt unna, derfor føler jeg ikke vi er så nære. Men håper det endrer seg når lille er ute.

Vi har et supert forhold. Jeg har et anstrengt forhold til mine egne foreldre, så det gode forholdet til svigers betyr veldig mye for meg.

Back
Topp