Evette
Gift med forumet
Sign!Spiser det uansett så lenge det ikke har blitt dårligsyntes det er en skam at vi kaster så mye god mat når det finnes millioner av mennesker som sulter!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sign!Spiser det uansett så lenge det ikke har blitt dårligsyntes det er en skam at vi kaster så mye god mat når det finnes millioner av mennesker som sulter!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Eg er heilt idiot på detta derLikar ikkje utgåtte ting
![]()
Sånn gjør jeg det også!Kommer an på hva det er. Ferskvarer utgått blir ķastet. Tørrvarer som er rett over utgåttdato er ok![]()
Svært kresenVet ikke hvorfor, men har alltid vært sånn.
Men spørst jo litt hva det er da. Meieriprodukter og kjøtt er jeg ganske nøye på, men krydder og forskjellig er ikke så nøye.
Skikkelig kresen på brød også. Kan omtrent bare spise det samme dag jeg kjøper. Hater tørt brød![]()
Er ikke så nøye på datoer, annet enn med kjøtt og meierivarer. Lukter og ser om ting virker OK. Prøver å være flink til å handle kun det vi har bruk for da, så er sjeldent noe får gå ut på dato her huset![]()
Samme her, liker ikke å kaste mat![]()
Med kjøtt og meierivarer respekterer jeg holbarhetsstemplinga, har fått i meg sur melk en gang for mye og blitt matforgifta av kjøtt (middag hos farmor som ikke kaster mat før den kan gå ut i spøla på egenhånd). Aldri igjen!