Hvordan er din svigermor?

Eg har en svigermor som
Ska legge seg upp litt för Mye i vårat liv.
Hon e som å snu på en hand. Kjempe glad sen kan hon sitta å vara så sur att du har lust å rymma derifrån.er glad vi bor 3000 km fra henne :-) passar fint :-)

Jeg har fått verdens beste svigermor, og føler meg utrolig heldig med det Hun er ei fantastisk dame på alle mulige måter!

Uff ja det er tøft. Min mann mistet faren sin noen år før vi ble kjent og jeg ser jo savnet der. Nå er min mor også veldig syk så jeg er jo litt redd for at hun kanskje ikke får treffe sitt første barnebarn. Har liksom aldri falt meg inn at jeg ikke kunne ha en mor som stilte opp når vi fikk barn. For meg er det jo en liten trøst med en svigermor som er så god som den jeg har vært heldig og endt opp med.

Så trist å høre om din mor. Håper hun kommer seg, og får treffe barnebarnet som er på vei :)
Heldigvis har vi begge mine foreldre, og de er verdens beste ❤️ mannen er også veldig glad i dem, de er som reserveforeldre for han :)

Uff ja det er tøft. Min mann mistet faren sin noen år før vi ble kjent og jeg ser jo savnet der. Nå er min mor også veldig syk så jeg er jo litt redd for at hun kanskje ikke får treffe sitt første barnebarn. Har liksom aldri falt meg inn at jeg ikke kunne ha en mor som stilte opp når vi fikk barn. For meg er det jo en liten trøst med en svigermor som er så god som den jeg har vært heldig og endt opp med.
uff håper det går bra med din mor!

Svigermor blir bare særere og særere (vi har vært i lag i 18 år). Hun har en mening om alt, og er ikke redd for å si det. Dette 3 barnet synes hun ikke er noen god idé og har sagt det (til min mann), til meg har hun ikke sagt noen ting, ikke gratulere eller noe.

Hun virker lite interessert i ungene, når hun er på besøk er hun lite sammen med de og sitter mye nede i kjellerstua. Jeg skjønner at hun kanskje dynes det er litt slitsomt (mine gjør det), men det går f.eks. ann å se på barnetv med de?

Hun forskjellsbehandler også barn, barnebarn og oldebarn veldig. Noe eldste gutten vår begynner å se. Vi har så langt greid å avlede det, men det blir vel en dag det ikke er så lett....

Svigermor er verdens herligste dame! kan rett og slett si meg enig i kjæresten i hans påstand om at hun er verdens beste mamma <3 søtere dame tror jeg man skal lete lenge etter! Har jo en gutt fra tidl forhold og hun er utrolig glad i han og vi har følt oss inkludert og godt mottatt fra første dag :) kjærestens foreldre en skilt, moren fortsatt enslig, faren med ny dame og en liten attpåklatt <3
De er nok like herlige på den siden, bare at stesvigermor nok er ei dame som lettere sier sine meninger ;p
På kjærestens side blir dette første barnebarn, så det er storstas og alle kommende onkler, tanter, besteforeldre, oldeforeldre og gammeltanter og gammelonkler gleder seg utrolig mye :D

Kjæresten derimot har aldri fått møte sine svigerforeldre, pappan min har jeg aldri kjent og mamma mista jeg i 2011. Det er fortsatt sårt, men denne gangen slipper jeg å gå et svangerskap med en kreftsyk mamma å tenke på i tillegg.

Det beste med svigermor er at hun bor så nært at vi kjører dit på 20 min. Selv om vi har et håp om å finne noe å kjøpe enda nermere :)

Hun er fantastisk

Svigermor er helt topp! Ingen er perfekte, heller ikke svigermor, men er blitt veldig glad i henne. Liker godt å tilbringe tid med henne :)

Hun er helt super!

Blander seg ikke om hun ikke blir spurt. Stiller alltid opp når det er noe, og passer mer enn gjerne barnebarnet når som helst.

Hun henter vesla fast en dag i uken i barnehagen og tar henne hjem til middag. Så får vi en nybadet unge levert på døra i pysjams kl 19 :)

Vi reiser mer enn gjerne på ferie med svigers, ofte bidrar de økonomisk til reisen og betaler middager når vi er der. I fjor var vi på Kreta sammen med de i 2 uker og da tok de vesla noen timer innimellom så jeg og mannen fikk alenetid iløpet av dagen. Ikke værst å være på ferie med barn og kunne slappe av i en solstol altså. :cool:

Har ett godt forhold til svigermor :-) hjalp at jeg viste at jeg kunne lage mat(fra bunn) og at jeg baker.. Hihi.. Ble nok litt solgt der :-)
Hun virker veldig glad for å bli farmor igjen (er to andre barnebarn hos broren til mannen)

Elsker svigerforeldrene mine! De er begge utrolig koselige, og har virkelig tatt i mot meg med åpne armer. Svigermor kan være litt krass mot folk, men aldri mot meg. Kunne faktisk ikke drømt opp bedre svigermor og svigerfar. Det er hyggelig å høre hvor utrolig glade de er for å bli besteforeldre (første barnebarn).

Svigermor blir bare særere og særere (vi har vært i lag i 18 år). Hun har en mening om alt, og er ikke redd for å si det. Dette 3 barnet synes hun ikke er noen god idé og har sagt det (til min mann), til meg har hun ikke sagt noen ting, ikke gratulere eller noe.

Hun virker lite interessert i ungene, når hun er på besøk er hun lite sammen med de og sitter mye nede i kjellerstua. Jeg skjønner at hun kanskje dynes det er litt slitsomt (mine gjør det), men det går f.eks. ann å se på barnetv med de?

Hun forskjellsbehandler også barn, barnebarn og oldebarn veldig. Noe eldste gutten vår begynner å se. Vi har så langt greid å avlede det, men det blir vel en dag det ikke er så lett....
Oj! Kjipt!
Kanskje dere blir nødt til å ta det opp på et tidspunkt?

Jeg er utrolig glad i min svigermor. Hun er bare snill og gjør det veldig klart at hun ønsker oss og meg det aller beste. Selvsagt kan det til tider bli litt mye, men hun er bare søt og utrolig generøs på alle områder. Hun og samboeren min har et godt forhold, hele familien hans har egentlig gode relasjoner på alle plan! Er heller min familie som er litt funky! Så mine foreldre og hans foreldre har ikke møttes enda. Er nok litt rart, må si jeg gruer meg til det skjer... Men svigerforeldrene mine, love them!

Back
Topp