Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan vel si det samme om min svigermorNja, fairy in fåreklær kanskje? Veldig grei men ganske sur..![]()
Uff ja det er tøft. Min mann mistet faren sin noen år før vi ble kjent og jeg ser jo savnet der. Nå er min mor også veldig syk så jeg er jo litt redd for at hun kanskje ikke får treffe sitt første barnebarn. Har liksom aldri falt meg inn at jeg ikke kunne ha en mor som stilte opp når vi fikk barn. For meg er det jo en liten trøst med en svigermor som er så god som den jeg har vært heldig og endt opp med.
uff håper det går bra med din mor!Uff ja det er tøft. Min mann mistet faren sin noen år før vi ble kjent og jeg ser jo savnet der. Nå er min mor også veldig syk så jeg er jo litt redd for at hun kanskje ikke får treffe sitt første barnebarn. Har liksom aldri falt meg inn at jeg ikke kunne ha en mor som stilte opp når vi fikk barn. For meg er det jo en liten trøst med en svigermor som er så god som den jeg har vært heldig og endt opp med.
Oj! Kjipt!Svigermor blir bare særere og særere (vi har vært i lag i 18 år). Hun har en mening om alt, og er ikke redd for å si det. Dette 3 barnet synes hun ikke er noen god idé og har sagt det (til min mann), til meg har hun ikke sagt noen ting, ikke gratulere eller noe.
Hun virker lite interessert i ungene, når hun er på besøk er hun lite sammen med de og sitter mye nede i kjellerstua. Jeg skjønner at hun kanskje dynes det er litt slitsomt (mine gjør det), men det går f.eks. ann å se på barnetv med de?
Hun forskjellsbehandler også barn, barnebarn og oldebarn veldig. Noe eldste gutten vår begynner å se. Vi har så langt greid å avlede det, men det blir vel en dag det ikke er så lett....