Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en spesiell kombinasjonNja, fairy in fåreklær kanskje? Veldig grei men ganske sur..![]()
Når det er sagt så virket hun jo ikke overlykkelig når vi fortalte om første graviditet for 1.5 år siden. Og når vi fortalte at jeg hadde en SA så sa hun "haha, jaja jeg skulle no likt og se BF som pappa"
Det gikk ikke helt opp for oss hva hun hadde sagt før vi var komt hjem etterpå, men ingen av oss har tatt det opp med henne 

Hehe, joa, men ho er litt vanskelig å lese, så ho kan ofte virke pottesur, men så er ho egentlig ikke det.. så fåreklær ble kanskje litt feil uttrykk uansett! Verdens snilleste svigermor som ofte er mer interessert i barna enn min egen mor er. Hun er ikke barnas opprinnelige farmor heller,så det har vært en del greier der med forskjellsbehandling men det har vi nøsta opp i.Det var en spesiell kombinasjon![]()
Ja det husker jeg med min ex også. Man slår liksom ikke opp men en person, men med en hel familie. Og vi hadde vært sammen 4,5 år så hans familie hadde jo rukket å bli "min" også. Heldigvis har jeg fått en minst like bra familie på kjøpet med min mann så det hjelper jo mye påHehe, joa, men ho er litt vanskelig å lese, så ho kan ofte virke pottesur, men så er ho egentlig ikke det.. så fåreklær ble kanskje litt feil uttrykk uansett! Verdens snilleste svigermor som ofte er mer interessert i barna enn min egen mor er. Hun er ikke barnas opprinnelige farmor heller,så det har vært en del greier der med forskjellsbehandling men det har vi nøsta opp i.
Forrige svigermoren min var ei av mine nærmeste "venninner", det var det verste med bruddet mellom meg og barnefar. At jeg mistet henne litt...
Uff ja det er tøft. Min mann mistet faren sin noen år før vi ble kjent og jeg ser jo savnet der. Nå er min mor også veldig syk så jeg er jo litt redd for at hun kanskje ikke får treffe sitt første barnebarn. Har liksom aldri falt meg inn at jeg ikke kunne ha en mor som stilte opp når vi fikk barn. For meg er det jo en liten trøst med en svigermor som er så god som den jeg har vært heldig og endt opp med.Mine svigerforeldre døde dessverre for noen få år sidenvi kjenner veldig på savnet etter dem nå som vi skal få deres første barnebarn. Er misunnelig på alle dere som kan irritere dere over svigers, dere er heldige som har dem!