Jeg var som deg. Eldste er jente og yngste er gutt. Sjokket var stort når vi ventet gutt og vi var nok litt skuffet. Men han er helt fantastisk. Jeg kunne skrivd en lang regle men får heller bare si at det ordner seg. Man blir like glad i barna uansett. Jeg har to søstre og en bror. Min mann har to brødre og en søster i himmelen. Jeg kan ikke si at jeg hadde noen spesielle ønsker ang søsken når jeg var liten. Er nok bare litt med vanen. Min sønn er straks 3 år og en fantastisk liten gutt. Ja han er rampete men det er personligheten hans/ arvelig belastet av sin farfar og morfar. Hehe.
Så godt å høre Jeg håper og tror jo at jeg vil bli like glad i gutten i magen som jenta jeg allerede har. Det er bare ikke like mye en selvfølge for meg som da jeg ventet en jente. Jeg synes ca alle små jentunger jeg ser og møter på f.eks. butikken er helt nydelige og hjertet smelter. Jeg har aldri kjent på det når jeg møter guttunger. Jeg synes bare ikke umiddelbart at de er like skjønne på oppførsel og utseende
Svarene jeg har fått her er heldigvis noe betryggende og jeg satser på at ting endrer seg når jeg blir vant med tanken og lillegutten kommer Jeg smilte jo fra øre til øre når jeg fant det ut, noe som egentlig overrasket meg selv.
Takk for at det ikke har kommet en haug med dømmende kommentarer